Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie kan mij helpen?


iwan64

Aanbevolen berichten

Beste Vespavrienden,

Een paar maanden geleden een Vespa GL uit 1962 gekocht. Soms kan je uit enthousiasme bepaalde dingen niet goed beoordelen want thuis gekomen bleek dat de rechter bil niet van het type te zijn wat bij deze Vespa hoort. Ik ben dus nog op zoek naar de bil van een GL uit 1962. Wie weet van welk type de bil op de foto is. Alvast bedankt.

gr Iwan

zijdeksel gl.jpg

zijdeksel2.jpg

zijdeksel3.jpg

Link naar reactie

dat is dus de reden dat ik me heb aangemeld bij Vespaforum. er zijn altijd wel Vespamaatjes die je willen helpen.

dank jullie.

de oranje kleur is niet origineel, lijkt met de hand te zijn geschilderd.

dus Vespa Super. zijn er nog die deze bil willen overnemen?

nogmaals bedankt en hoor het graag

gr Iwan

Link naar reactie
10 uren geleden, iwan64 zei:

               dat is dus de reden dat ik me heb aangemeld bij Vespaforum                       er zijn altijd wel Vespamaatjes die je willen helpen

. ..als het over billen gaat, dan ben je hier op het "juiste adres" om je steeds voort te helpen. want hier zitten echte billen-kenners tussen  :P 

vespa billen.gif

Link naar reactie
Op 7-11-2018 om 22:27, Frederik9111 zei:

5 gleuven = Vespa Super

Pfff de een heeft het over billen, de ander heeft liever koplampen en jij hebt het over 5 gleuven... tegelijkertijd? ;)

Link naar reactie
4 uren geleden, iwan64 zei:

                  Haha Vespaciao,

                                                           ik hou meer van koplampen...ben benieuwd of je daar ook een mooi filmpje van hebt

U vraagt, wij draaien... ...alvast een paar "Japanse koplampen" om op te warmen :P :D

nissan lamps.gif

Link naar reactie
48 minuten geleden, Gio zei:

... de rest mag lichtjes  roest hebben. :ph34r:

Hear, hear! Ne keer goe uitblutsen, pelleke plamuur erover en goe strak trekken! 

Link naar reactie
52 minuten geleden, iwan64 zei:

                                                            Als je het zo leest zou dit ook een advertentie kunnen zijn in de rubriek "sexcontacten" :D 

 

                       Het is niet omdat Vespa's "vrouwelijke rondingen" hebben. dat je gedachten voortdurend moeten "afdwalen" ;) :D

Link naar reactie

... en voor dit topic "wie kan mij helpen"... helemaal de mist in gaat :           TE KOOP : rechterbil met 5 gleuven van Vespa Super              GEZOCHT :  rechterbil van Vespa GL uit 1962

                                                                                                                                     BEVRAGEN :  bij Iwan... uit Den Bosch in Nederland... ( forumlid iwan64 )

Link naar reactie
19 minuten geleden, iwan64 zei:

Vespaciao,

Je hebt helemaal gelijk. de volgende keer zal ik voorzichtig met mijn woordkeus moeten omgaan en het niet meer hebben over billen ,koplampen en gleuven.

dank je dat je het nog even duidelijk hebt gemaakt.:D

. neen Iwan. de "fout" ligt volledig bij mij. ik was degene die de billen van een Vespa vergeleek met de billen van een vrouw met bijhorend "filmpje" :D

               Succes met de verkoop van je rechterbil van je Vespa Super. en dat je vlug een rechtse bil vind voor je Vespa GL. ciao'. .Buona Giornata :)

               

                

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...