Ga naar inhoud
Vespaforum.be
barry

Vespa p200e van 1982

Recommended Posts

Te koop, omdat ik al een tijd ben overschakelt op grotere wielen en motorinhoud.

De Vespa staat al een paar jaar stil ondertussen. Aan de kant gezet door verbouwing en ik heb er niet meer verder aan gewerkt. 

De motor is helemaal open geweest en wat vernieuwd moest worden is vernieuwd, dat is wel al bijna 10 jaar geleden ondertussen.

De laatste keer dat ik er mee gereden heb lekte de keerring aan de kant van het achterwiel, in de remtrommel dus, dat wilde ik nog oplossen, maar ik heb er niet meer aan verder gedaan.

Frame en andere onderdelen gepoedercoat.

Er zijn nog andere onderdelen bij, zoals een ander stuur, om een schijfrem te kunnen steken.

nieuwe koplamp en nog spullen, ook nog een ander frame.

Ideaal winterproject ;)

vraagprijs 1000 euro voor alles

IMG_20180901_113709.jpg

IMG_20180901_113719.jpg

IMG_20180901_113805.jpg

IMG_20180901_113831.jpg

IMG_20180901_113923.jpg

IMG_20180901_113935.jpg

IMG_20180901_113955.jpg

IMG_20180901_114212.jpg

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Indien papieren bij , zet maar opzij voor mij en laat maar weten wanneer ik er om kan komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Cool projectje!  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vespa is weg.

Voor mij is het Vespa tijdperk afgesloten nu.

• Triest 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden, barry zei:

Vespa is weg.

Voor mij is het Vespa tijdperk afgesloten nu.

:D... innige deelneming...dus zal je vanaf nu moeten overschakelen op een "ander forum" waar je al je energie in kan steken ;) :D

monkey.gif

• Like 2
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Barry, toch bedankt om mij voor schut te zetten. Is al de 2e keer dat men mij dat lapt, en alle 2 uit het Gentse!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Wilby zei:

Barry                  toch bedankt om mij voor "schut" te zetten                         Is al de 2e keer dat men mij dat lapt                      en alle 2 uit het Gentse

...William, ik had nochtans gemeld aan Barry dat jij het eerst had gereageerd rond 19 u op de aankoop...Wouter stuurde later een bericht naar Barry dat hij de "200" zou kopen...

Ik begrijp niet goed waarom dat jij , die als eerste de Vespa wou kopen...ineens op een "zijspoor" werd geplaatst...normaal gaat de Vespa naar diegene die eerst "toehapt"...

Blijkbaar heeft "Woutervespa" de Vespa voor je neus gekocht...niemand wordt graag voor schut gezet...maar blijkbaar is het, spijtig genoeg, toch maar gebeurt...:(

• Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee ik was eerst :P 18u47 

Mijne prijs zal nie goe geweest zijn, William soms is het (letterlijk) vechten voor eentje! 

Azo ne beer gelijk gij, de sterkste wint altijd :D

Er komen wel nog projecten! 

Vrede op aarde :wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht
52 minuten geleden, kevinvw zei:

Nee ik was eerst :P 18u47 

Mijne prijs zal nie goe geweest zijn, William soms is het (letterlijk) vechten voor eentje! 

Azo ne beer gelijk gij, de sterkste wint altijd :D

Er komen wel nog projecten! 

Vrede op aarde :wub:

Ik heb idd. een bericht gestuurd met de vermelding dat de prijs OK was en wanneer ik mocht komen . De dag nadien heb ik s'avonds geweest en en hem dan ook gekocht .... 

Deel dit bericht

Link naar bericht

voor 1000€ in deze staat ga je toch niet afpingelen op de prijs...

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Fireball zei:

voor 1000€ in deze staat ga je toch niet afpingelen op de prijs...

Alle beetjes helpen in 2018!! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 uren geleden, kevinvw zei:

Alle beetjes       'helpen'          in 2018!! 

Blijkbaar heeft het dan toch niet 'geholpen' om het "uiterste uit de kan" te halen...

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ok Kevin jij was misschien eerst omdat je de verkoper kende en rechtstreeks met hem hebt gehandel, ik heb daar geen probleem mee eerst is eerst. Ik heb als eerste op dit forum gereageert en een pb gestuurd met mijn telefoon nr, ik kon ook de dag nadien gaan maar ja als hij niet reageert. 

Dus bij deze als iemand een chassis PX of ACMA met papieren  teveel heeft, ik ben geïnteresseerd de staat heeft geen belang zolang hij maar niet doorgeroest is.

Da van dienen beer en vrede op aarde gaat niet goed samen ze Kevin, al ne keer een bruinen beer kwaad gezien? ;)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ken de verkoper niet hoor William, ik kon maar proberen hé :D

ja al veel boze bruine beren gezien en er al in hun hol zien kruipen ook :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, kevinvw zei:

ja al veel boze bruine beren gezien en er al in hun hol zien kruipen ook :P

........veel bruine beren zul jij nog niet gezien hebben...want als een bruine beer voor je staat, die is niet bang...en trekt je uitéén als een natte gazet :D

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, Vespaciao zei:

.....veel bruine beren zul jij nog niet gezien hebben...want als een bruine beer voor je staat, die is niet bang...en trekt je uitéén als een natte gazet :D

99663B07-08E7-4FD5-A3E6-78F0FC669BFB.jpeg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen