Ga naar inhoud
Vespaforum.be
Log in om dit te volgen  
sprima

Onderdelen ape faro basso (ac3)

Recommended Posts

Hallo,

Iemand die reserve-onderdelen liggen heeft voor een AC3 van 1961? Achterlichten, ruitenwissersysteem, deur,... Of die me met iemand in contact kan brengen met een leverancier/handelaar? 

Alvast bedankt!!

Mvg,

Stijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Thx voor de tip maar deze ken ik al.. Een andere is oldtimerteile.de.. Van Kamm heb ik vandaag net een kerst euh winterpakje gekregen (vooral revisiesets) maar als je de ape niet bij hem kocht is hij niet happig om 2dehands-spullen te verkopen..  

T is vooral voor onderdelen die moeilijk te verzenden zijn.. sierlijst, een onderdeel van de cabine,...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 2-11-2018 om 17:54, sprima zei:

Thx voor de tip maar deze ken ik al.. Een andere is oldtimerteile.de.. Van Kamm heb ik vandaag net een kerst euh winterpakje gekregen (vooral revisiesets) maar als je de ape niet bij hem kocht is hij niet happig om 2dehands-spullen te verkopen..  

T is vooral voor onderdelen die moeilijk te verzenden zijn.. sierlijst, een onderdeel van de cabine,...

Met Kamm eigenlijk alleen positieve ervaringen en ook geen Ape daar gekocht. Snel antwoord, prijzen wel stevig maar correct materiaal en expertise.  

N

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen