Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Chassisnr klopt niet (lml 125 star)


Alexanderm

Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik erachtergekomen dat het cassisnummer op het typeplaatje van mijn lml niet overeenstemt met dat op mijn gelijksvormigheidsattest.

laatst heb ik 2dehands een lml 125 gekocht van een particulier met en originele gelijksvormigheidsattest. Heb hiervan een kopie genomen en opgestuurd naar mijn verzekeraar. Meer dan een week later nog steeds niets toegekomen bij mijn verzekeraar-> danku b-post. Vandaag ben ik dus naar het politiekantoor gegaan om  een document te laten opmaken om zo mijn moto terug in te schrijven. Nu blijkt dat het laatste cijfer op het type plaatje een 6 is en op mijn kopie een 3 is. Nu is mijn vraag wat ik hiervoor kan doen.

wie is de invoerder en kan deze de situatie rechtzetten ( denk dat de fout daar ligt in eerste instantie)

of bestaan er blanco type plaatjes zodoende dat ik het chassisnummer er zelf kan inslaan.

de vorig eigenaar heeft hem altijd verzekerd gehad op zijn gelijkvormigheidsattest

Link naar reactie

Welke raad gaf de politie je? In alle geval redelijk dom van je om bij aankoop de papieren niet te checken met het chassisnummer, maar door zo'n opmerking ben je niet geholpen, natuurlijk. Vermits bij mijn weten LML niet meer bestaat, vermoed ik dat je ook niet makkelijk aan correcte papieren gaat raken. Terug naar de verkoper brengen? Die heeft je een scooter verkocht met papieren van een andere scooter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...