Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ongeluk makke


arti-bella

Aanbevolen berichten

. . ..Overijse. vrijdagmiddag. er sterft een motorrijder bij een verkeersongeluk. bij botsing van "motor met auto" . op de Waversesteenweg in Tombeek.

            De motorrijder is overleden.  na herhaalde reanimatiepogingen van de hulpdiensten. het doet je weeral beseffen dat je als motorrijder. altijd de "zwakste bent" :(

            Veel sterkte en moed voor de nabestaanden met het verwerken van dit "ongelooflijk triest voorval". :(

           

Link naar reactie

Wat een treurig nieuws bericht en nare foto om te zien, 2 van die schermen en een LML ertussen. Doet je wel weer even beseffen hoe kwetsbaar wij zijn op onze 2 wielers, zeker in deze periode met het natte gladde wegdek en het laag hangende zonnetje.

Familie en vrienden, veel sterkte met dit verlies...

Link naar reactie
1 uur geleden, Pilaf zei:

. Doet je wel weer even beseffen. .. hoe kwetsbaar wij zijn op onze 2 wielers. . zeker in deze periode met het natte gladde wegdek.  en het laag hangende zonnetje.

. met het ouder worden besef je meer en meer dat "het leven slechts een flits is tussen twee eeuwigheden van duisternis". vandaag leef je nog "voluit" en morgen ben je "weg".

Op "één seconde" kan je leven voorbij zijn. of veranderen in een hel ( jarenlange revalidaties, verminkingen,  rolstoelpatient, enz. ). rijden op twee wielen blijft een groot risico !

De autowegen zitten behoorlijk vol. en het ergste zijn de chauffeurs die onder invloed rijden van "drugs, zware medicijnen en of drank" of op hun smartphone zitten te tokkelen.

Want als je "hoofd is verdoofd door een roes" of je zit met je "gedachten in een andere wereld" heb je geen oog voor "kwetsbare tweewielers die heel weinig bescherming hebben" 

Link naar reactie
13 minuten geleden, Vespaciao zei:

... . "het leven slechts een flits is tussen twee eeuwigheden van duisternis"... ..vandaag leef je nog "voluit" en morgen ben je "weg"...

Op "één seconde" kan je leven voorbij zijn... of veranderen in een hel ( jarenlange revalidaties, verminkingen,  rolstoelpatient, enz...)...

 

...maar om het toch "positief te houden" ...laten we alvorens het "tijdelijke met het eeuwige" om te ruilen... nog heel veel genieten van onze tweewielers...maar toch "alert" blijven :)

Link naar reactie
9 minuten geleden, arti-bella zei:

                   Onze laatste foto. . . hij trotst aan het posseren naast zijn lml en mijne et3. 207 km gereden die dag.  allebei met een zere kont thuisgekomen. .

 

. .Immens triest hoe kort het leven soms kan zijn. vandaag geniet je nog volop en morgen, volgende week of volgend jaar wordt je plotsklaps uit het leven weggerukt.

     Zonder echt afscheid te kunnen nemen van je dierbaren, familie, vrienden en kennissen. laten we bij leven en welzijn, af en toe zeggen hoeveel we voor elkaar betekenen :)

    De eindigheid van het leven is voor iedereen. en niemand weet wanneer het zijn beurt zal zijn. dat we in dit "vluchtig en gejaagd leven" daar af en toe eens aan denken.

Link naar reactie
11 minuten geleden, arti-bella zei:

. .Ze had hem niet gezien. ..Die mens draagt altijd een fluo vest. .

. . sommige mensen denken echt niet na voor ze handelen. sommigen hebben echt "oogkleppen" op. en "pinken niet" of maken plots "ongecontroleerde bruuske maneuvers".

          Als tweewieler heb je heel weinig bescherming en ben je vlug "uit je evenwicht". een motorfiets heeft niet veel nodig. je slipt, valt en je lichaam moet de klap opvangen.

Link naar reactie

Rip en veel sterkte aan famille en vrienden en kennissen... 

Link naar reactie

Beste vrienden, maten van de Makke (mijn beste maatje)

Geef jullie alvast mijn gewone naam op Facebook door: David Schoolmeesters. Voor diegenen die graag afscheid nemen van Marc. "De Makke" wil ik graag extra informatie geven via Messenger. Is 1 van de laatste dingen die ik voor hem nog zal kunnen betekenen vrees ik . Zijn verdrietige zussen hebben mij zonet gevraagd dit voor zijn scootermaatjes te willen doen.

Dus voor de goede maten van onze Makke, contacteer mij maar gerust via Messenger. Niet onbelangrijk voor mijn maatje zijn eer, hij was totaal niet in fout. Juiste bescherming (zelfs meer dan de wettelijke verplichting) Reed niet te snel, was ook niet onder invloed. Was op een voorrangsweg en een vrouw op leeftijd had hem niet gezien...Hulp werd nog toegediend maar mocht helaas niet baten 

Link naar reactie

veel sterkte in deze moeilijke dagen , voor de familie en naaste vrienden , 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...