Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px


FlorianV

Aanbevolen berichten

Zoals jullie in vorige post gelezen hebben ben ik nog altijd opzoek naar een PX. Momenteel heb ik 2 vespa's op het oog waar ik geïnteresseerd in ben en misschien de eigenaar zou contacteren. Bij de ene PX ( van giulios barn) heb ik enkele twijfels. Alle recensies op internet zijn zeer goed. Alleen vind ik het bijzonder raar  dat hij verkocht was en hij telkens toch terug opnieuw op het internet komt en dit al voor de 3de of 4de keer?  2de vespa is een px200 ook bij een garage.  Natuurlijk voor een duurdere prijs . Misschien jullie hierover iets weten. Als deze prijs iets te hoog ook is of jullie iets meer weten of kunnen zeggen over deze px.

Alvast bedankt 

Screenshot_20181018-000810_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20181018-000815_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20181018-000555_Samsung Internet.jpg

Link naar reactie

200's kosten veel want ze worden zeldzaam. Geen idee wat de gangbare prijs momenteel is. Giulio geeft ook een jaar garantie zo te zien. Moet dus ook een handelaar zijn. 2900 voor een 125 vind ik dan wel veel. Als het echt incl een jaar garantie is en je hebt 500€ kosten die je niet hoeft te betalen, dan komt het wel goed uit :-) . Je hebt toch een motorijbewijs? Anders valt de 200 zowieso af he...

Link naar reactie

Sowieso is een motorrijbewijs aan te raden. Wl je er een keer een stukje mee de grens over dan mag dit zonder rijbewijs al niet. In alle landen rondom België heb je namelijk wel gewoon een A rijbewijs nodig voor alles boven de 49,9 cc. (muv enkele gehandicaptenkarretjes)

Link naar reactie
On 10/18/2018 at 12:17 AM, FlorianV said:

Zoals jullie in vorige post gelezen hebben ben ik nog altijd opzoek naar een PX. Momenteel heb ik 2 vespa's op het oog waar ik geïnteresseerd in ben en misschien de eigenaar zou contacteren. Bij de ene PX ( van giulios barn) heb ik enkele twijfels. Alle recensies op internet zijn zeer goed. Alleen vind ik het bijzonder raar  dat hij verkocht was en hij telkens toch terug opnieuw op het internet komt en dit al voor de 3de of 4de keer?  2de vespa is een px200 ook bij een garage.  Natuurlijk voor een duurdere prijs . Misschien jullie hierover iets weten. Als deze prijs iets te hoog ook is of jullie iets meer weten of kunnen zeggen over deze px.

Alvast bedankt 

Screenshot_20181018-000810_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20181018-000815_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20181018-000555_Samsung Internet.jpg

Beste Florian, even wat feedback op de Vespa PX die bij ons (Giulio's Barn) te koop staat. Deze Vespa stond nooit als verkocht, ander gelijkaardige px'en wel vandaar misschien de verwarring. Even de geschiedenis van deze scooter: ik heb deze zelf aangekocht in juli 2018 toen hij slechts 1600km had. Ik ben met deze scooter een rondreis door Italië gaan maken van 3000km zonder dat deze één kik heeft gegeven. Daarnaast gebruikte ik hem ook voor de begeleiding van enkele georganiseerde ritten. Ook de Belgian Vespa Days (incl. heen en terug naar Namen) deed ik met deze Vespa. De reden dat hij verkocht wordt is dat ik er één heb aangekocht van mijn geboortejaar. Je bent uiteraard steeds welkom voor een bezoekje en/of testrit ter plaatse. Wij zijn officieel motorfietshandelaar en geven bijgevolg een jaar garantie op elke verkochte Vespa. Meestal is dit niet nodig maar als dat nodig is kan dat je inderdaad enkele honderden euro's besparen. De prijs, daar kan wat over gezegd worden maar we baseren ons op actuele prijzen en de actuele staat van de Vespa en deze is zéér goed. Als je kijkt zijn er particulieren die een PX met schrammen verkopen voor 3k zonder garantie en onderhoud en service na verkoop...

Stuur ons gerust een mailtje of bel ons voor meer info!

www.giuliosbarn.com

IMG_0836.JPG

IMG_0854.JPG

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...