Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Events: Ride-out Sluze Kermesse - editie 11


bart rodenbach

Aanbevolen berichten

Beste Bart, ik weet niet wat u relatie is met de organisatoren van deze rit maar aangezien u hier al een paar jaar de flyer publiceert, richt ik mij tot u.

Eerst het positieve, goede organisatie, verwelkoming, ontbijt, pasta, drank, uitleg, locatie enz... Maar dan, jullie kunnen misschien al eens op de flyer wat meer uitleg geven, bv dat het een gemoedelijk familieritje is met nogal wat onervaren Vesparijders en wat info over parking voor mensen die van ver komen met de auto + aanhangwagen of cammionette .

Ok het was rot slecht weer, we hebben ogv 1h in de gietende regen gereden maar begin en einde was het relatief droog. Rit van 2h aan 35 km/h. Weet u dat ik zelfs eens 42 km/h moeten rijden heb om te kunnen volgen! Ik kom daar regelmatig met onze wielerclub, wij rijden sneller met de fiets. 

Het was niet alleen door het slechte weer dat er veel mensen afgehaakt hebben voor het 2e deel, +- 40 deelnemers waarvan een 6 tal PXen die ook vonden dat het véél te traag ging en afgehaakt hebben, nog 2 echte oude Vespas en voor de rest plastieken die in elke bocht dachten dat de wereld ging vergaan. 

Ieder zijn ding, moet kunnen maar geef tenminste de juiste info en dan is iedereen blij. 

Met vriendelijke groeten,

William.

  • Haha 1
Link naar reactie

Misschien bij de volgende editie op de inschrijvingen zetten schrappen wat niet past     : bent u een ervaren of onervaren rijder ? En wat is uw kruissnelheid op een recht stuk en in de bochten ?

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...