Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pinkers claxon p200e


Chris Van der Auwera

Aanbevolen berichten

Bij mij waren het de kabeltjes van de voorste knipperlichten binnenin het opbergcompartiment. Gewoon dat open doen en van mij lopen die daar open en bloot (waardoor ze losgerukt waren) maar heb al gezien bij sommige dat dit afgedekt is (lijkt me ook beter uiteraard). Daar controleren of ze goed zijn bevestigd lijkt me eerste stap.

Ook de zijdelingse kappen zou ik zeker controleren. De pin vooraan, onderaan die kappen moet goeie connectie maken binnenin want is niet alleen om de kap op te lijnen maar ook voor massa.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ok, kan goed kloppen dat de helft vd Vespa bij defecte accu niet werkt idd! Mijn Vespa Misa GLB uit 1961 heeft ook zo’n systeem waarbij de ene helft (klein licht, achterlicht, remlicht, km teller verlichting) op de accu werkt, en het groot licht, achterlicht plus toeter op de spoelen/bij lopende motor werkt.

Link naar reactie
1 hour ago, Niels_1977 said:

Ok, kan goed kloppen dat de helft vd Vespa bij defecte accu niet werkt idd! Mijn Vespa Misa GLB uit 1961 heeft ook zo’n systeem waarbij de ene helft (klein licht, achterlicht, remlicht, km teller verlichting) op de accu werkt, en het groot licht, achterlicht plus toeter op de spoelen/bij lopende motor werkt.

 

19 hours ago, Spaniard said:

Heb je uw battery uitgemeten met een multimeter? 

accu : waarde 3,8 op een schaal van 12. 

Link naar reactie
5 hours ago, Chris Van der Auwera said:

net besteld. tx!

 

wel serieuze prijsverschillen voor vespa-commodities.

Een light bulb ve GS op Scooter Service voor 14,95 en bij GS Teile shop voor 3,95 euro.

https://www.scooter-center.com/en/3332265/light-bulb-ba21d-6v-35/35w-white-used-for-head-light-acma?number=3332265

https://www.vespa-gs-teile-shop.de/Elektrik/Birnen-Soffitten/Birne-Scheinwerfer-6V-35-35W-Ba20d-Vespa-GS-Touren-VNB-VNA-Rally-Sprint::18821.html

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...