Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Er is nog hoop.


JoinkeGTS

Aanbevolen berichten

Op 3-10-2018 om 08:47, propliner zei:

is dat me ne "verlengkabel" ?? :P

Een verlengkabel is overbodig. is draadloos oplaadbaar : Vespa gewoon tegen stopcontact stallen. en naar het schijnt, als je onder de tramkabels rijdt, dan laad hij ook op.  :P:D

Link naar reactie
Op 3-10-2018 om 22:02, Wutsie75 zei:
Op 3-10-2018 om 22:02, Wutsie75 zei:

 ... minstens 10% duurder dan een gts300... .prestaties ts een 50 en 125cc... ... en een actieradius van 100km. ... .Zucht...

 

 Dat komt dan goed uit...want de kopers bestaan voor de grootste hoop... uit snobs die niet om "1000 euro" verlegen zitten... en er toch "geen grote" afstanden mee afleggen.

 

 

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op 2-10-2018 om 18:58, Vespaciao zei:

... ...dat is wel op de juiste moment,  nu "den elentriek" zo duur gaat worden ;) :D

Duur is nog niet zo erg, maar dat plan hoe noemden ze dat ook alweer... Ah ja ik weet het terug afschakelplan :wacko: niks nada elentrik dus niks nada wespen, of moeten we ons koosnaampje wesp aanpassen naar ioneke nu... B)

Link naar reactie

Dat afschakelplan is geen probleem, een dieselgroepje en we kunnen opladen. Als je het iets milieuvriendelijker wilt doen vervang je de dieselmotor door een 2Takt Vespa motor. :lol:

Link naar reactie

Als het buiten koud is, zal de capaciteit van de batterij drastisch verlagen... En die 100km zal ook in ideale omstandigheden gemeten zijn. Ik gok op 70 reële kilometers in de zomer en 55km in de koudere maanden. 

Misschien ipv een bagagerekje een zonnepaneeltje of 10 achterop en een urbano dekentje om de batterij warm te houden en we zijn vertrokken zonder zorgen! :) 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...