Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Blij met mijn huidige aankoop :-)


GTS001

Aanbevolen berichten

Heden zonder twijfel deze mooie Lambretta kunnen kopen :-) Er zullen hier leden zijn die m wel herkennen, en weten waar m vanaf komt... Ik ben zéér blij want dit was één van de twee die ik wilde hebben :-)

Er zal weinig of niets aan veranderd worden, is ook niet nodig.

Enkel heb ik plannen met de tekeningen, deze wil ik eventueel veranderen... daarover binnenkort meer :-)

Voor mij is het een heerlijke Zondag geweest.

Grts

IMG_4700.JPG

Link naar reactie
1 uur geleden, Vespaciao zei:

Dat lijkt mij een mooie en sierlijke Spaanse Lambretta...met een "ferm trompet" eronder ;)

En die maakt mooie muziek :-)

IMG_4702.JPG

Link naar reactie

Proficiat met je lambretta ! dan is deze knappe scooter naar de limburg gekomen :D

als je deze scooter zelf in mekaar had moeten steken , dan was je veel meer centen kwijt geweest denk ik ! 

gaat ook goed vooruit :D

 

Link naar reactie

. ik vind dat het mooie Limburg nog meer "Little Italy" moet worden. nog meer Vespa's en Lambretta's, meer Italiaanse winkels, meer échte Italiaanse pizzeria's met houtovens, enz. ;)

      Deze zomer hebben we het "zonnige Italiaanse weer" ook al geïmporteerd. dus het gaat de "goede kant" uit met "Dolce Vita" :D

              

 

                     

Link naar reactie
12 uren geleden, Gas geven zei:

 

6191804B-CDD8-4CA6-95BF-F90AFCF912ED.jpeg

Als je in je slaap begint te "snorkelen als een tweetakt-Lambretta. dan kan je best vandaag nog eens langs "den doktoor" passeren ;)

Want dan bestaat de kans dat je lijdt. aan een zeldzame en ernstige vorm van "slaapapneu" :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heden is de kogel door de kerk, een tweede Lambretta is aangekocht om er een project mee te starten.

De deal is afgerond met de verkoper en een van de komende dagen wordt hij opgehaald.

Het is de bedoeling om deze tegen Eurolambretta Belgie klaar te hebben, dat zou in 2020 zijn :-)

Model is een 150 Special van 1967, hiervan zal weinig veranderen aan de carrosserie maar wel zal het een giftig kleurtje worden.

De ophanging en rempartij zal volledig aangepast worden, om de power aan te kunnen.

Die power gaat meer dan waarschijnlijk komen van de Casa Performance

Binnenkort meer hierover B)

Link naar reactie
Op 13-10-2018 om 14:41, GTS001 zei:

Heden is de kogel door de kerk, een tweede Lambretta is aangekocht om er een project mee te starten.

De deal is afgerond met de verkoper en een van de komende dagen wordt hij opgehaald.

Het is de bedoeling om deze tegen Eurolambretta Belgie klaar te hebben, dat zou in 2020 zijn :-)

Model is een 150 Special van 1967, hiervan zal weinig veranderen aan de carrosserie maar wel zal het een giftig kleurtje worden.

De ophanging en rempartij zal volledig aangepast worden, om de power aan te kunnen.

Die power gaat meer dan waarschijnlijk komen van de Casa Performance

Binnenkort meer hierover B)

 

casa performance.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...