Ga naar inhoud
Vespaforum.be

20E editie international scooter custom show weekender


azertyimage

Aanbevolen berichten

De customshow's volgen zich wel erg snel op. ik dacht dat de 20ste editie in maart 2019 zou plaatsvinden. eerlijk gezegd vond ik de "19de editie CADX" maar "erg magertjes" :(

De hoogdagen van de sfeervolle "customshow's" die doorgingen in de Schijnpoort- sportzaal.  die veel volk lokten en waar er veel te zien/ te kopen was, lijken me "voorbij te zijn".  

 

Link naar reactie
23 uren geleden, Vespaciao zei:

De customshow's volgen zich wel erg snel op...ik dacht dat de 20ste editie in maart 2019 zou plaatsvinden...eerlijk gezegd vond ik de "19de editie CADX" maar "erg magertjes" :(

De hoogdagen van de sfeervolle "customshow's" die doorgingen in de Schijnpoort- sportzaal... die veel volk lokten en waar er veel te zien/ te kopen was, lijken me "voorbij te zijn"... 

 

Naar wat ik vernomen heb heb je gelijk en volgt de 20 editie de 19e inderdaad iets sneller op dan normaal 

Begin  maart staat er de 2 laatste jaren nog een event ( show ) gepland en vele scooteristen maken dan de keuze om naar een van deze twee te gaan waardoor er inderdaad minder volk aanwezig was , daarom hebben de mensen van dit event besloten hun datum te veranderen en inderdaad naar voren op te schuiven om zo niet in elkaars vijver te vissen ;)

grtz sidvespa

Link naar reactie

Benieuwd of Vespa Club Antwerpen ook terug uitpakt met een stand zoals vroeger en zijn talrijke leden een platform biedt om hun scooters te etaleren.  Nu is het toch hele poos verwijderd van Mostra Genk, dus dat mag geen probleem zijn.  (of zouden er toch nog oude kwelgeesten en luchtspiegelingen in het spel zijn, hahahaha)

Misschien maak ik me wel terug lid :rolleyes:

 

N

 

 

 

Link naar reactie
  • dave prikte dit topic vast
  • 2 weken later...
6 uren geleden, azertyimage zei:

15 handelaars schreven reeds in o.a. Maskes, Vespa classic parts, Didier Bailly,Van Heule, Lambrettafinder,Dozy vespa parts, scooterservice,Paul Amman,Jo Jonathan,...!

 

6 uren geleden, Gas geven zei:

Wij zeker aanwezig !! Plezier maak je zelf met gekende scooterboys, girls !!

 

... dat gaat alvast de goede richting uit...misschien komen de "hoogdagen van weleer" weer stilaan terug...allen daarheen :)

Link naar reactie
15 uren geleden, azertyimage zei:

15 handelaars schreven reeds in o.a. Maskes, Vespa classic parts, Didier Bailly,Van Heule, Lambrettafinder,Dozy vespa parts, scooterservice,Paul Amman,Jo Jonathan,...!

En dan nog hopen dat er wat Duitse en/of Engelse dealers/deelnemers afkomen :rolleyes:

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...