Ga naar inhoud
Vespaforum.be
Gast VespaJoan

Vespa 125 gtr 1968

Recommended Posts

Gast VespaJoan

Vespa 125 GTR 1968

Restauratie 2017 en slechts 100 km mee gereden.

foto's aanwezig van de restauratie. Indien meer foto’s of filmpjes gewenst kan altijd.

Nieuwe Pinasco Ignition Flytech ( 390€) gemonteerd.

kicken en rijden!

Staat altijd binnen. Ik doe deze weg wegens te weinig gebruik.

forum prijs: 4500 euro

IMG_6412.jpg

IMG_6413.jpg

IMG_6414.jpg

IMG_6415.jpg

IMG_6419.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast VespaJoan

kleur op de foto's klopt niet 100% Rosso corallo dal MaxMeyer 1,298,5811

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waarschijnlijk gezichtsbedrog maar volgens de foto's heeft de voorvork/ het spatbord een serieus duwken gehad?

Groetjes, nero. 

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast VespaJoan
20 minuten geleden, nero zei:

Waarschijnlijk gezichtsbedrog maar volgens de foto's heeft de voorvork/ het spatbord een serieus duwken gehad?

Groetjes, nero. 

Niks van schade, zou zonde zijn :D denk dat dit gewoon het lichtinval is da je ziet. 

IMG_3050.JPG

IMG_3044.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

PB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast VespaJoan
2 uren geleden, GTS001 zei:

PB

geantwoord :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

als je met de scooter net zo omgaat als met je helm ;)

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Velg achteraan staat averechts...

• Like 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Go normaal ben ik degene die daar over begint ;) Maar inderdaad... ook goed te zien op de foto's welke van achter genomen zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 18-9-2018 om 02:07, jeansprint zei:

Velg achteraan staat averechts...

Was het alleen dat maar dan had ik m de zaterdag mee genomen.... 185 km gereden voor....

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

En, vertel...  :)

Groetjes, nero. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 minuten geleden, nero zei:

En, vertel...  :)

Groetjes, nero. 

Restauratie... is niet meer dan wat onderdelen eraf halen, spuiten en terug in elkaar zetten... motor niets aan gedaan, ontsteking geplaatst met vraagtekens... lijsten staan er helemaal niet mooi op  en deels de oude terug gebruikt, km teller niets aan gedaan , poot staat mank, zadel ziet niet uit, voorvork gespoten zonder af te halen en wss zonder af te plakken van de kabel van de rem is ook gespoten... Dit noem ik totaal geen restauratie... en dus ook veel te hoog ingeschat in prijs...

Jammer want vind het wel een mooi model ;-)

Grts

aangepast door GTS001
  • Like 4
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ai! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Filientje! zei:

De "verkoper" horen we hier niet... (meer)? 

Moet eigenlijk ook verder geen discussie over gevoerd worden... 

Bij aankomst was de verkoper nog vriendelijk, maar bij vertrek was m toch enigszins gepikeerd...

Ik zei nog vriendelijk bedankt en goedendag, maar hij was al met andere dingen bezig...

Een correcte advertentie is een noodzaak, ik zou nog het meest gepikeerd moeten zijn omdat ik  voor niets heb moeten rijden... maar dat is nu eenmaal zo en ben toch blij dat ik ben gaan zien ;-)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎13‎-‎9‎-‎2018 om 16:46, nero zei:

Groetjes, nero. 

Volgens mij heb je helemaal gelijk het staat 3 verschillende kanten op en als je de onderkant ziet schept ook geen vertrouwen voor een serieuze restauratie.

Jammer want op het 1e gezicht ziet er  leuk uit.

Gr

Han

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, GTS001 zei:

Moet eigenlijk ook verder geen discussie over gevoerd worden... 

Bij aankomst was de verkoper nog vriendelijk, maar bij vertrek was m toch enigszins gepikeerd...

Ik zei nog vriendelijk bedankt en goedendag, maar hij was al met andere dingen bezig...

Een correcte advertentie is een noodzaak, ik zou nog het meest gepikeerd moeten zijn omdat ik  voor niets heb moeten rijden... maar dat is nu eenmaal zo en ben toch blij dat ik ben gaan zien ;-)

Je hebt gelijk zou eigenlijk niet moeten maar als een verkoper gewoon de boel voor het lapje houdt (belazerd) dan ben je blij als geïnteresseerde dat je gewaarschuwd bent en niet ook zo'n eind voor niks gaat rijden.

Als er aan de motor niks is gedaan hoe komt de verkoper er dan bij te vermelden na restauratie 100km gereden. Hoe zo viel ie toen stil. of was dat na het verf aan brengen.

Jammer dat er zulke verkopers nog steeds bestaan en dan durven adverteren op een Forum met kenners.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Amai, idd. Hopelijk zien we die niet terug als "heb iets gekocht maar..." . Alles heeft zijn prijs en zolang de hype nog niet geluwd is blijven ze komen. De helft vd prijs en je kan beginnen... al vrees ik dat er iemand zal in lopen :-( .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast VespaJoan

Wa nen hoop gezever, al jullie bemerkingen zijn genoteerd, de vespa wordt niet meer verkocht en zal niet meer verkocht worden daarbovenop  zal ik kijken om hem op punt te stellen voor al deze puristen hier op de pagina een plezier te doen. En gepikeerd? Ver van, Vergeet niet te vermelden dat ik ook speciaal gereden ben voor u na een trouwfeest tot 7 uur smorgens en er om 9 uur al was om u letterlijk 10 min te ontvangen. Maar hé da hoort er bij.

slotje op 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, VespaJoan zei:

Wa nen hoop gezever, al jullie bemerkingen zijn genoteerd, de vespa wordt niet meer verkocht en zal niet meer verkocht worden daarbovenop  zal ik kijken om hem op punt te stellen voor al deze puristen hier op de pagina een plezier te doen. En gepikeerd? Ver van, Vergeet niet te vermelden dat ik ook speciaal gereden ben voor u na een trouwfeest tot 7 uur smorgens en er om 9 uur al was om u letterlijk 10 min te ontvangen. Maar hé da hoort er bij.

slotje op 

Ja, misschien best een slotje op en verwijder uw account dan ook maar... niet gepikeerd? uw zinsopbouw verraad toch wat anders...

Als je iets verkoopt, adverteer het dan hoe het moet en hoort, ga de mensen niks wijs maken !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het (uiteraard totaal ongeïnformeerde; eigen schuld, dikke bult) dametje dat (als verrassing voor de 30ste verjaardag van haar echtgenoot) vorig jaar een blinkende groene Curry-VBB2T kocht (en daarna incl. ouders huilend aan mijn telefoon hing), was nochtans ook niet zo heel erg blij met haar besteding van €3,5K (waarmee je hooguit tot aan het einde van de straat geraakte), Joan. Een nieuwe kabelboom, gainenset, vork en LML-motor (reken maar uit wat dat kost) later bolt haar ventje eindelijk vrolijk rond.

• Like 1
  • Triest 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen