Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Keuze banden


Filipx

Aanbevolen berichten

Ligt er echt aan wat je er mee wilt doen. Het hele jaar doorrijden, of in de zomer net als ik een flinke toer maken? Ik ga in de zomer dus niet op winterbanden rijden maar op S1's. Bevallen perfect. Weliswaar niet de oude look maar ze sturen heerlijk. Zou ik in de winter er meer mee rijden dan is een setje extra velgen met banden zo aangeschaft en zelfs iemand met 2 linker handen kan die velgjes wisselen. 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

S1 heb ik met gereden, goede band als het droog is.

 Sm100 top band maar niet meer te vinden.

Michelin city winter grip, verschil voor en achterband, let dus op. Geen slechte band , maar ik vond hem persoonlijk minder leuk rijden. Grip in nat was ok maar heb er toch ook mee geschoven.

Heidenau k58 is ook zobelastender een geprezen band vroeger middelmatig in regen en droog, absoluut geen aanrader naar rijcomfort.

S83 goede allround band voor standaard toertje rond de kerk.

 

Dunlop scootsmart, ligt er nu 3500 km op. Top band, rij comfort zoals een s1 maar wel grip in de regen. Slijtage valt goed mee. Voor mij een goede band voor elke dag.

 

Heidenau k80 sr, tegenhanger van de dunlop scootsmart. Ook een topper tot nu toe maar minder rijervaring mee daar deze op mijn et3 zit.

 

Sava -> standaard band op mijn lml toen, rijprofiel s83 , slipte in regen toch een beetje.

 

Nylon zipper  standaard band lml niet verslijtbaar maar ook bucht.

 

Nog paar banden maar kan niet meer op de namen komen.

 

Gr, arti

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...