Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Ik heb een Vespa grillo waar nog geen kenteken op zit, nu ben ik bij de RDW geweest om hem te laten keuren. Nadat hij goed gekeurd is kwam de keurmeester met het bericht dat ik een bouwjaar verklaring nodig heb om de keuring papieren compleet te maken. Toen ben ik naar een officiële Vespa dealer gegaan om dat aan te vragen via het VIN. Na een tijd wachten kwam deze met het bericht dat ze bij Vespa Benelux niks konden vinden over het bouwjaar. Heeft iemand misschien een tip om mij verder te helpen? Via een lijst oid met  bouwjaren gekoppeld aan het VIN. Want ik kan me niet voorstellen dat dit niet te achterhalen is. 

MvgAllan Meurs

Link naar reactie

Je kan deze documenten gewoon zelf opvragen bij Piaggio:

https://service.piaggiogroup.com/Vintage/richdetail.asp?L=NL&B=Piaggio

Waarschijnlijk heb je aan een basis document van 40eu genoeg, anders wordt het een coc van 80eu. Neem even contact op met het RDW om te conformeren welk document ze willen hebben.

Aan jouw nummer te zien (vespa-ciao forum) is het een model uit 1991/1992:

https://vespa-ciao.nl/forums/topic/het-bouwjaar-en-modelinfo-via-framenummer-topic/

(Het is trouwens niet echt handig om je complete serie/frame nummers op het internet te zetten)

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie

Bedankt voor de tip heb inmiddels ook een tip gekregen over bouwjaar in de velg (91) maar dit is voor de RDW niet geldig waarna ik hier foto's van heb gemaakt en naar de klantenservice van Vespa heb gestuurd om mijn zaak te versterken. Ook heb ik het formulier ingevuld en wacht nu op een reactie van Piaggio.

 

Mvg.

 

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...