Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Body Wideframe vraagje


Rudi160GS

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij af wat de verschillen zijn tussen de body's van een VL1T, VGL1T en een VS1T?
En dan bedoel ik niet het formaat van de zijbillen of de stuurkop,  maar wat betreft afmetingen frame e.d. 
Kan iemand mij hier wijzer in maken aub.

Groeten, Rudi

explo.png

Link naar reactie

Ik zoek eigenlijk een oplossing om een GS 150 terug volledig te kunnen restaureren, de body is nogal stevig toegetakeld en weggeroest.
Blijkbaar kan je nu terug reparatie delen kopen maar die zijn nogal pittig geprijsd. zie SIP
Ik weet echter een body te koop in betere staat maar die is volgens mij van een VL1T, ik dacht die is misschien mits kleine aanpassingen bruikbaar.
Zou dit volgens jou mogelijk zijn?

Link naar reactie

Het vreemde bij deze GS is dat het niet de bodemplaat  en het beenschild is die slecht zijn maar het gedeelte waar de motor en een stuk waar het zadel moeten zitten, daarom dacht ik die te vervangen met donor onderdelen ( bijna volledige boven bouw) dus zou het eigenlijk niet echt een valse GS worden lijkt me maar een herstelde (Chassis nr. blijft ongewijzigd.)
Toch bedankt voor de info, btw ik heb ondertussen ook ergens een GS frame ontdekt, ik ga dadelijk een mail sturen.

Groetjes,
Rudi

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...