Jump to content
Vespaforum.be

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

stino

Vespa GS160 MKI

Recommended Posts

Stino, kan je mij in PM een richtprijs geven aub?

Vraag me af waar het verschil in prijs zit... 

Op 27-8-2018 om 13:18, stino zei:

https://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/vespa-gs160-mk1-449791282.html

Geef even mee dat je ook op het Vespaforum zit... dat scheelt altijd wel wat in de prijs :-)

Groet! Stino

PS: Ja hoor! alles goed met mij!

Is in rook opgegaan...

Dan zal hem wel bij de Speedracer thuis staan :wacko:

20 hours ago, sidvespa said:

Dan zal hem wel bij de Speedracer thuis staan :wacko:

I wish... correcte prijs maar te rijk voor mij...

3 uren geleden, Speedracer zei:

I wish... correcte prijs maar te rijk voor mij...

Das jammer , Had wel iets voor u geweest denk ik :huh:

1 uur terug, sidvespa zei:

Das jammer , Had wel iets voor u geweest denk ik :huh:

ik ben ook daar geweest in Willebroek... onderhandelingen liepen niet en dus  vertrokken zonder deal met een slecht gevoel... ( 2 u rijden op niks) ben nadien nog gecontacteerd geweest, maar gedane zaken nemen geen keer... voor mij moest dit een totale restauratie worden, er zijn misschien mensen die er zo mee willen gaan rijden maar was niet mijn bedoeling... kleur is al niet de juiste en de restauratie van 2000 is ook vervlogen... wel zeer goed gedocumenteerd en hele historiek was erbij. 

• Similar Content

• By Edwin
      ik zoek het metalen onderstel van het zadel van een GS160, zoals de foto hieronder. Staat is niet zo belangrijk, wel bij voorkeur compleet.
      De hoes of overtrek is niet nodig.
      Bedankt alvast om in't schap te kijken :-)

• By jos
      Graag zou ik beroep doen op jullie expertise wat het preciese verschil is tussen een Duitse GS/3 en een gewone GS. Is een duitse GS minderwaardig aan een Italiaans model?
    • By Kristof E
      Beste Vespa liefhebbers
      Een vriend van me heeft een Vespa GS 150 (1957) cadeau gekregen van de grootvader.
      Het gaat over een restauratie, zowel koetswerk als motor. Hij vroeg me om advies m.b.t prijs etc. 

Heeft iemand een idee wat de prijs van zo'n model ongeveer is/zou kunnen zijn?
      Op dit moment weet hij nog niet wat ermee te doen, zelf mee rijden of verkopen. Hij neemt zijn tijd. De foto is niet die vespa maar het model komt normaal gezien wel overeen (typerend voor zijn vespa is dat hij hemels/lichtblauw is, dubbel lederen zadel, geen white walls, naar eigen zeggen staat die origineel). Op het internet circuleren prijzen €3500-€4500, maarja op het internet staat zoveel hé. Ik kijk alvast uit naar jullie meningen. 

Groeten

• By sikke
      Om bij de contactpunten te komen dient men eerst de rotor te verwijderen.Deze moer is met een circlips geborgen . Kan men de rotor ook verwijderen als de circlips er nog in zit (andere manier) ? De circlips zit nl vastgeroest.
      Dank u voor uw antwoorden
    • By designo
      Heeft iemand ooit de aangepaste voorvorken bij Sip besteld bv:

staat bij:
      "Wir bieten diese Lenksäulen für Rally/Sprint/TS/GTR/GT und VNA/ VNA/VBA/VBB/GS160/T4 "

zouden die passen op een GS150?
      Of moet ik zelf een PK vork beginnen te lassen en te frezen?

mvg

Bericht bewerkt (09.06.2005 | 10:08)
  • Create New...