Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Heeft iemand ervaring met een Belgisch gsm-abonnement in Europa?


Djezie

Aanbevolen berichten

Mijn vriend en ik vertrekken 15 september voor een trektocht van 9 maanden met de vespa's. We blijven in Europa, en we willen zoveel mogelijk landen aandoen. Mijn vriend is gek van treinen, en we hebben de mooiste stations in Europa opgelijst. Die willen we proberen te bezoeken.

Nu willen we toch wel in contact blijven met het thuisfront. Mijn moeder begint te sukkelen met haar geheugen en we willen zelfs heel regelmatig in contact blijven met haar. We hebben daarom een beetje rondgekeken hoe we dat best doen, en kwamen op het mobilus abonnement van Proximus uit. Dat is een abonnement voor gsm met een bepaald aantal belminuten, internet en gratis sms'sen. We denken eraan het allerkleinste abonnement te nemen, 15,99 euro per maand en dus 120 belminuten. Nu is onze vraag alleen, door proximus te kiezen, hoe zit het dan met het bereik in de vroegere oostbloklanden? Werkt dat? Omdat er geen roamingkosten meer zijn kunnen we dus 120 minuten gratis bellen naar Belgische nummers en non-stop gratis gebeld worden, maar hoe zit het met het bereik in die landen? Ik dacht dan vooral aan Estland, Letland, Litouwen, Polen, Slowenië, Bulgarijë, ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...