Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verbruik


JoinkeGTS

Aanbevolen berichten

De eerste 600 km staan op de teller van mijn GTS. Gemiddeld verbruik kom ik op 2,6 liter per 100 km.

Lijkt me niet slecht te zijn wetende dat ik met mijn laatste tankbeurt deze bijna allemaal gereden heb met een passagier achterop.

Mijn tieners zijn er dol op! Ik moet maar zeggen dat ik een boodschapje ga doen en er staat er zeker eentje klaar om mee te rijden.

Hopelijk krijgen we een mooie nazomer en kunnen we nog genieten van vele mooie ritjes.

Link naar reactie

Goe bezig. als je 2,6 liter op honderd kilometer verbruikt, heb je "rustig en normaal" gereden. wat "verstandig" is als je, je tieners achterop laat "meegenieten".

Je Vespa is nog nieuw, dus is het slim om de motor niet volledig te "belasten en te gaan forceren". geniet nog met volle teugen van je "zonnige tripjes" :)

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Kom nooit verder dan 4,5 liter per 100km, zal wel met de rijstijl en rijke mapping te maken hebben :).

Het zijn zuinige scooters die GTS125-en. Goed dat je rustig inrijdt en er af en toe met z’n 2en op zit. Veel veilige en mooie ritjes toegewenst.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...