Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Regen


Dirk Van Ishoven

Aanbevolen berichten

Collega's

Ik wil mijn scooter (300 GTS) nu meer en meer gaan gebruiken nu deze ingereden is. Welk ik voor jullie de beste bescherming en ervaring met regenbescherming ? Ik ga mijn scooter dagelijks gebruiken voor weg/werkverkeer en wil tamelijk droog blijven. Ik rij dagelijks 90 km (H/T) en probeer zoveel mogelijk binnendoor te rijden naar het werk maar moet altijd een beetje snelweg doen.

Dus graag jullie ideeën over een degelijke regenbescherming, gaande van kledij tot eventueel een dekkleed ...

Alle ideeën zijn welkom, zeker van toppers zoals jullie.

Groetjes

Dirk

 

Link naar reactie

In ieder geval waterdichte schoenen en zorg gewoond at je een regenoverall uit 1 stuk bij hebt om over je normale kleding aan te trekken. Daarnaast is een extra setje handschoenen wenselijk zodat als je nat aankomt op je werk je op de terugweg (mits het droog is) een droge set aan kunt trekken. 

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Goede motorvest, regenbroek, zoals gezegd paar droge handschoenen extra en naar de winter toe is een beenkleed een aanrader als je dagelijks woon-werkverkeer doet. Dit is ook voor 100 pr waterdicht en hpoud je wat warm. Als je dan toekomt op het werk, je motorkleding uitdoen en je bent lekker droog. Naar schoenen toe, zien voor iets dat goed tegen regen kan, of er bestaan ook 'beschermschoenen' (urban). Je kan er allemaal zo ver in gaan als je wilt. Hangt ervan af hoeveel je zelf wilt/kan uitgeven. Het is sowieso geen overbodige luxe. Ik heb bewust al jaren geen wagen en rij altijd met mijn vespa... Dus denk te weten waarover ik spreek

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...