jomo Geplaatst: 13 augustus 2018 Delen Geplaatst: 13 augustus 2018 Ik heb enkele weken geleden een nieuwe Zumo 396 gekocht maar kan hem niet koppelen met mijn headset Sena SMH5. Heb zonet een update van de headset gedaan maar de Zumo vindt mijn headset niet. In de koppellijst op Garmin.com staat mijn Sena ook niet. Kan ik dit verhelpen of wordt het een nieuwe headset kopen ? Johan. Link naar reactie
marc8660 Geplaatst: 14 augustus 2018 Delen Geplaatst: 14 augustus 2018 Dat moet werken, worden soms samen in één pakket verkocht. Goed je handleiding lezen is meestal de boodschap. Tegenwoordig hebben die headsetjes aparte koppelingen voor gps, gsm ... Link naar reactie
jomo Geplaatst: 15 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2018 Beste Marc, bedankt voor je reply. Ik heb mijn handleiding nog eens doorgekeken en ben er nu wel in geslaagd om beide te koppelen. Bedankt. Johan. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.