Ga naar inhoud
Vespaforum.be

roadkill


Spaniard

Aanbevolen berichten

Gisterenavond toen ik naar het werk reed om een nachtpostje te gaan maken , vloog er opeens iets tegen mij , flink verschoten natuurlijk , even van links naar rechts :) 

ik zag niet direkt wat het was , ik dacht een grote vogel ofzo , keek naar beneden , zag dat mijn beenschildspiegel tegen mn handschoenkastje geplooid was , even gestopt , eens terug 

gereden , maar ik keek naar de verkeerde kant van weg en het was al donker ook :) , thuisgekomen zag ik dat ik een deuk in mn bil had ,

ik ben vandaag eens gaan terug kijken en wat vond ik aan de andere kant van de weg in de gracht ? 

die deuk vind ik niet erg , die kon ik er terug uit duwen , vind het wel spijtig van dat reetje , dju eh ! 

 

IMG_20180807_125124[1].jpg

Link naar reactie

Wat een geluk dat hij je van achter heeft geraakt, je moet er toch niet aan denken dat hij je voorwiel onder je weg tikt. Spijtig voor het reetje maar gelukkig kan je het zonder kleerscheuren na vertellen.

Link naar reactie

Jep , die is gewoon tegen mn zijkant gebotst , anders lag ik misschien ook wel in de gracht , toch wel wat geluk gehad , dat is wat anders dan wat vliegjes op het beenschild .

Link naar reactie

Nachtdieren die verblind worden door licht...gelukkig was het geen "volwassen dier"...want als zo'n kolos tegen je "aanknotst" dan kunnen er wel eens "blauwe lampen " verschijnen.

Vanmorgen werd ik "toevallig" ook wakker...naast een "reetje" ;)...gelukkig leefde het nog :D

Link naar reactie

Deze beesten zijn (samen met zwijnen) een van mijn grootste angsten tijdens het motor en scooter rijden! Je hebt geluk gehad! 

Link naar reactie

Die proberen niet alleen reetjes te doden.. Er vloog er gister een mijn mond in en stak met zijn achterlijf aan de binnenkant van mijn onderlip... Ik ben hier een blanke shaka zulu... grrrr

Link naar reactie

Een wesp die in je mond vliegt kan zeer gevaarlijk en levensbedreigend zijn , stel je voor dat zo een beest in je keel steekt en je bent ergens afgelegen aant rondrijden ! 

Link naar reactie

... .ja, dan zwelt je keel op...je krijgt geen lucht meer...en je "stikt" als je niet direct geholpen wordt, door iemand uit de "geneeskundige sector".

Gelukkig komt dit maar zeer uitzonderlijk voor...en weinigen op de motor,  rijden de hele tijd met hun mond helemaal open...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...