Ga naar inhoud
Vespaforum.be

150 Sprint van 1967


Fabio Garcia

Aanbevolen berichten

Beste heren en dames,

 

Ik heb recentelijk een 150 Sprint van het jaar 1967 gekocht maar heb tal van problemen met de motor.

De vraag is of er iemand een hersteller kent in de regio van Gent die mij vlug kan helpen?

Ik zou namelijk een elektronische starter en een nieuwe koppeling willen?

Wie kan mij uit deze penibele situatie halen :-)

mvg,

Fabio

IMG_0189.jpg

Link naar reactie

gewoon een nieuwe lml 150 cc 5 poorts blok onder steken , geen problemen meer 

Link naar reactie
26 minutes ago, Fabio Garcia said:

 

Ik zou namelijk een elektronische starter en een nieuwe koppeling willen?

 

 

een electrische starter of electronische ontsteking? Groot vershil, 't één is de onsteking vervangen, 't ander is een andere motorblok +kabelboom + batterij monteren...

Link naar reactie

Roufio heeft gelijk Fabio. Voor de kost van een elektronische ontsteking (+/- €400),  een deftige koppeling (+/- € 200) en wat kleinere bijkomende onderdelen, ben je al ver over de helft van de prijs van splinternieuwe volledige motor met 2 keer zoveel vermogen, betere remmen, betrouwbaarder, etc...

Link naar reactie
19 hours ago, Fabio Garcia said:

Tja, dat zal zeker maar ik wil de originaliteit behouden. Heb eigenlijk ook al een px 125

Wie kan dit aanpassen/herstellen?

Die ‘originaliteit’ is niet zo heel veel waard hoor, tenzij ‘t bijvoorbeeld een GS160, SS180 of Rally180/200 betreft. Scooters die betrouwbaar zijn met 12v verlichting zijn meer waard en valt veel meer van te genieten dan een originele scooter die staat te verkommeren in de garage...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...