Kidfromantwerp Geplaatst: 28 juli 2018 Delen Geplaatst: 28 juli 2018 Hi Guys, hopend op enige hulp en tips vongende probleem dat zich voor doet. zonet een JL race exhaust van sip onder mijn LML 125 2T gestoken. In combinatie met gerodeerde DR177 kit en Polini venturi. Nu houd hij heel lang in en pas bij hogere toeren knalt hij ineens door.. tevens in 4de Vitesse doet hij praktisch niets en valt hij volledig plat.. Aan wat kan dit liggen of wat kan ik hier aan doen? tandwiel? sproeier? (Volgens mij nu 116) Link naar reactie
Kidfromantwerp Geplaatst: 28 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2018 Delorto si 20/20 Link naar reactie
TomVC Geplaatst: 28 juli 2018 Delen Geplaatst: 28 juli 2018 steekt u maar ne 24/24 als je niet wil vastlopen en ik rij met ne 125 sproeier op mijnen DR Link naar reactie
Kidfromantwerp Geplaatst: 28 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2018 Thanks voor de info alvast guys!! hoef geen grotere 4de Vitesse te steken? Link naar reactie
TomVC Geplaatst: 28 juli 2018 Delen Geplaatst: 28 juli 2018 vervang eerst uw carbu maar, ander tandwiel is in principe niet nodig Link naar reactie
Kidfromantwerp Geplaatst: 28 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2018 Tom, valt dit zelf te doen.. nog niet super veel kennis van dit alles.. vind het super aan te sleutelen maar carbu zou niet weten hoe dit te vervangen.. Link naar reactie
propliner Geplaatst: 29 juli 2018 Delen Geplaatst: 29 juli 2018 7 hours ago, TomVC said: steekt u maar ne 24/24 als je niet wil vastlopen en ik rij met ne 125 sproeier op mijnen DR inderdaad!!! steek ne 24/24 en sproeier 125 of 128 ... over mensen met een DR177 en ne 20/20... en vastlopen na 3km weten we wel iets te vertelen hé Tom? Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 29 juli 2018 Delen Geplaatst: 29 juli 2018 42 minuten geleden, propliner zei: inderdaad!!! steek ne 24/24 en sproeier 125 of 128 ... over mensen met een DR177 en ne 20/20... en vastlopen na 3km weten we wel iets te vertelen hé Tom? Lucht 160 en mengbuis Be3! 128 lijkt me wel érg groot voor 177cc. Heb jaren rond gereden mer 116 en Sito+. Link naar reactie
Kidfromantwerp Geplaatst: 29 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2018 Heb intussen met de DR al een 1000 Km gereden en nog geen troubles gehad.. Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 29 juli 2018 Delen Geplaatst: 29 juli 2018 Las ik nu bovenaan niet dat hij doodvalt bij hoge belasting? Link naar reactie
Kidfromantwerp Geplaatst: 29 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2018 Jaa in 4de doet hij quasi niets.. Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 29 juli 2018 Delen Geplaatst: 29 juli 2018 Begin es met een correct mengsel en carbu (zie hoger). Link naar reactie
Mister T Geplaatst: 29 juli 2018 Delen Geplaatst: 29 juli 2018 en volgens mij de verkeerde uitlaat voor een DR kit. Link naar reactie
Spaniard Geplaatst: 29 juli 2018 Delen Geplaatst: 29 juli 2018 Als je gaat tunen moet je cilinderkit , carbu en uitlaat op elkaar afstemmen , kijk ook eens op duitse forums voor set ups , mij lijkt die uitlaat er ook niet bijpassen , carbu 24/24 en dan een juiste uitlaat zoeken en je zal veel plezier hebben Link naar reactie
Kidfromantwerp Geplaatst: 29 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2018 Ich sprache ni Duits.. lol. Ik begin bij de carbu en pakking, grotere venturi, andere sproeier, bougie,.. of zeggen jullie verkoop die uitlaat en neem een bgm big box? Of heb ik dan ook al die stress.. Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 29 juli 2018 Delen Geplaatst: 29 juli 2018 Die Venturi is leuk voor de show maar maakt geen z*k uit met zulke kleine cilindertjes. Een expansieuitlaat heeft enkel zin/effect bij hogere toeren (maar die haal je niet met die carbu en dat mengsel). Bijgevolg zal de uitlaat in de huidige setting contraproductief werken. Je verstikt letterlijk de motor waardoor die bij maximale belasting dood valt (in 4de dus). Overigens: op hoeveel graden staat de ontsteking? DR-kes durven daar nog wel es gevoelig voor zijn (lees: op vastlopen). Link naar reactie
Mister T Geplaatst: 30 juli 2018 Delen Geplaatst: 30 juli 2018 Een DR is goed voor op een standaard px motortje te plaatsen met een 24/24 carbu en een Sip road. Heb je een goede sneller dan standaard alles inzetbare vespa. Zo een uitlaat is er over op een DR en werkt de DR tegen want die moet het van zijn koppel hebben. Dit gaat misschien wel brokken geven. Venturi zijn zoals een Honda Civic open luchtfilter leuk lawaai maar het zit in het kopje als je denkt dat je sneller gaat. Het verbruik is het enige wat verhoogd. Link naar reactie
Kidfromantwerp Geplaatst: 30 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2018 Thanks voor de vele reacties en goede raad! het zal de uitlaat verkopen worden en sip roadje steken worden! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.