RudiDan Geplaatst: 22 juli 2018 Delen Geplaatst: 22 juli 2018 Eindelijk kan ik met de wesp op pad en sta ik konstant in panne... de bougie gaat altijd stuk. Zit er nieuwe in start hij bij 1 kick. Vind niet direct het probleem . Mijn bougie van een gs 150 cc uit 1963 gaat altijd stuk na enkele km rijden. Nu vraag ik me af of deze wel de juiste is voor dit type motor want ik vervang deze origineel door wat er oorspronkelijk inzat. maar nu vroeg ik me af is dit wel de juiste.het is een ngk b8hs. Of weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? De motor is gereviseerd maar met vice platinees. Al bedankt voor het meedenken Rudi Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 22 juli 2018 Delen Geplaatst: 22 juli 2018 Kan u bobijn zijn die de boos doener is hoor Link naar reactie
nero Geplaatst: 22 juli 2018 Delen Geplaatst: 22 juli 2018 Probeer eens met een NGK B9ES (lange bougie), zal beter gaan. Groetjes, nero. Link naar reactie
RudiDan Geplaatst: 22 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2018 Thx voor jullie snelle reactie ga morgen eentje halen en testen. Link naar reactie
RudiDan Geplaatst: 23 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2018 Oeps ik heb me gemist is een gl inblaast van gs ... Link naar reactie
nero Geplaatst: 23 juli 2018 Delen Geplaatst: 23 juli 2018 Kan je het motornummer (prefix) ? Foto van de defecte bougie? Groetjes, nero. ps: precies nog wa typfouten... Link naar reactie
RudiDan Geplaatst: 24 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2018 Ja sorry lees niet altijd na ,en let nie altijd op .autocorrectie maakt hij soms andere worden dan deze ik wil zeggen Link naar reactie
RudiDan Geplaatst: 24 juli 2018 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2018 Zal foto proberen plaatsen maar je ziet er niks aan alleen slaat de vonk over van de buitenkant niet meer van het midden van de bougie Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.