Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe Vespa GTS 125


JoinkeGTS

Aanbevolen berichten

Bedankt voor het aanvaarden van mijn lidmaatschap. Woensdag mijn eerste Vespa gekocht in Boechout. Een GTS 125 - Dolomiti grijs. Één dezer leveren ze. Nummerplaat en verzekeringen reeds in orde. Hopelijk beleven we er veel plezier mee. Enige waar ik nog niet uit ben is of ik de zijdelingse valbaren ga aanschaffen...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

De eerste kilometers zijn gereden. De voorbije dagen gewoon worden aan de manier van rijden. Wat een plezier! Had het al vele jaren eerder moeten doen... Verlof is nu achter de rug. Morgen eens mee tot aan mijn werk rijden. Een iets langer tochtje. Nu mijn vrouw nog overtuigen er ook eentje te kopen... Kunnen we samen op pad.

Link naar reactie

Door het goede weer en het vele plezier. De tweede dag op rij met de Vespa naar het werk gereden. Wat een plezier en ontspanning na een dag werken. Veel relaxer dan met de wagen. Genieten van de zon en de natuurlijke verkoeling tijdens het rijden. Ik ben fan en zoals reeds eerder geplaatst: ik had het al vele jaren eerder moeten doen. Ben blij dat ik gekozen heb voor de GTS, lekker robuust en aangenaam rijgevoel.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...