Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespatronic sprintveloce schema?


koeno83

Aanbevolen berichten

Heeft iemand een goed schema om een Vespatronic aan te sluiten op een sprint Veloce? 

Hij start en de kill switch werkt. Ook het achterlicht en het controlelampje voor doet het. Verder weinig...

Ik heb de remschakelaat vervangen voor een sluiter, wanneer ik het remlicht aansluit gaan de lampen aan wanneer ik rem.

ik heb de lichtschakelaar omgebouwd naar een sluiter voor de toeter. Verder alle lampen 12v. 

Iemand tips?

Link naar reactie

Hoi Nero,

Nee nog niet, vermoede dat al. Zal dat gaan doen, denk dat dan het remlicht probleem opgelost moet zijn. Dan nog de toeter en koplamp, of zullen die nu kortsluiting hebben via de aarde van het remlicht? 

 

Groet koen

Link naar reactie

Hoi Nero,

Ik heb nu. Een blauw draad van het remlicht naar de verdeelbox en het remlicht heeft aarde op het frame.  En een blauw draad van het remschakelaar naar de verdeelbox en een zwarte naar de aarde van de draaiboom.

ik dacht wanneer de twee blauwe draden bij de verdeelbox aan elkaar maak dan heb ik een draad van het remlicht naar schakelaar. En trek dan een nieuwe van de remschakelaar naar de gele voeding van de Vespatronic. Het remlicht houd dan aarde op her frame. 

Zie bijgaand ook het originele schema wat ik bij de restauratie heb gevolgd. 

Gr koen

 

 

F3B0D5BD-001E-42E6-A7A5-35071A0B4DAF.jpeg

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Is er misschien ook iemand die schema heeft voor een sprint veloce (74) met batterij?

De kleuren in mijn kabelboom komen wel overeen met het schema hierboven maar ik zie niet onmiddellijk in waar de gelijkrichter en batterij passen in dit verhaal.

De vespa was reeds gedemonteerd toen ik hem aankocht en er was geen informatie meer beschikbaar...help

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...