Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Femsatronic ontsteking


Spaniard

Aanbevolen berichten

Hallo Allen , 

Gisteren toen ik bij de bakker stopte met m'n vespa kwam er een man naar me toe en zei dat ie me al verschillende keren had zien rijden , 

en vroeg waar ik op garage ging , ik antwoordde dat ik alles zelf deed ,  en hij zei dat hij twee scooters meegebracht had uit spanje .

Hij zei dat hij een probleem had met een van die scooters , zn contact werkte niet zei hij , hij kon starten maar niet de motor terug afzetten , ik zei kzal wel eens komen kijken naar je scooter .

Ik dus daar naartoe  gisterenavond , er stonden daar in zn garage een DS en een DN , allebei 200tjes , dat probleem was snel opgelost met zn contact , want 

geen een van de draden was aangesloten op dat contact , en nu komt het , ik nam de kap eraf en ik zag dat ze allebei de femsatronic ontsteking hebben .

Ik zei hem dat er geen wisselstukken zijn van die ontstekingen en dat je er geen italiaanse ontsteking kan opzetten zonder ingrijpende werken aan dat carterhelft .

Daarom dat ik dit eens op het forum smijt om te vragen wat het beste is dat die man kan doen en of er mensen zijn die zulke werken kunnen uitvoeren ? 

groeten 

John .

Link naar reactie

Inderdaad , zolang ze blijft werken is het goed en als er nog onderdelen worden voor gemaakt dan zal hij wel content zijn , 

kga het doorgeven aan hem want hij zit hier nog niet op het forum , zal eens zeggen dat hij zich een profieltje aanmaakt hier ;) 

bedankt ! 

grtzz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...