Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vnb 125 problemen


Ohyo!

Aanbevolen berichten

Kwestie van er toch nog eens mee te kunnen rijden deze zomer in plaats van aan mijn conditie te werken en de vnb te duwen naar huis... wie kan er voor mij de ontsteking regelen op een vnb 125? 

Carb is nagelnieuw, benzinekraan ook, leiding idem. Ontluchting tank is ook ok. Bougie nieuw. Compressie is goed. Start perfect, na 30 meter rijden verliest hij macht om uiteindelijk zo goed als stil te vallen... 

voor diegene die mij kan helpen is er een bbq, Biermand of een goeie fles wijn te  verdienen(Italiaanse uiteraard) ;)

Grtz, jo

Link naar reactie

Regio Wingene, kwartiertje van Brugge. Wat zou het dan nog kunnen zijn? Word er eerlijk gezegd wat ambetant van :)

Link naar reactie

Originele was een dell'orto, vervangen door een nieuwe spaco van Maskes. Het is krek hetzelfde. Positief, heb dan een carburator op reserve mocht het nodig zijn...

Link naar reactie

Bobijn en/of condensor zouden wel es aan vervanging toe kunnen zijn.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heb je wel genoeg compressie?

Gr Nico 

Link naar reactie

Opgelost :)... zat een wespennest in de uitlaat (oh ja, die ironie in deze is zo duidelijk...). Hij heeft lang stilgestaan in een bosrijke omgeving vandaar de beestjes. Even slijpen, lassen, klooien met thinner en een brander in een kurkdroge tuin ;). En de goeie wesp zoemt terug. 

Dus gewoon teveel tegendruk in de uitlaat...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...