Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Horten en stoten


Peter.

Aanbevolen berichten

Px net terug van de dealer om opnieuw te spuiten. Bij het naar huis rijden even het gevoel gehad dat de benzinekraan dicht stond dus gestopt, open gedraaid-> was al open dus toe en terug open en probleem opgelost. Na een uurtje terug gestart, een kleine kilometer gereden, getankt (98) en terug vertrokken. Enkele 100den kilometer verder terug horten en stoten tijdens het rijden en stopt niet meer. Op ralentie geen probleem enkel bij gasgeven hoor en voel je dat de motor niet draait zoals het hoort en haal ik niet veel meer dan 40-50km/h met constant inhouden, horten en stoten. Dealer is dicht tot dinsdag en heb m maandag nodig, wat kan ik zelf al even nakijken?

Link naar reactie

Wat is er aan de Vespa gespoten ? Als dit ook aan de benzinetank was is dan het gaatje in uw benzinestop open zodat uw tank kan ademen en niet vacuüm trekt ? 

En de opening vooraan uw zadel naar het frame is dit goed open zodat de carbu voldoende lucht kan krijgen ? Bij mij heeft er eens een vod voor het zadel droog te maken op gelegen en daardoor kreeg hij ook niet genoeg lucht !

grtz sidvespa

Link naar reactie
Op 16-6-2018 om 21:45, Peter. zei:

De voetborden en stuk van het frame. 

De zoveelste splinternieuwe 70years editie die nu al begint te roesten?! Vietnam GC... :wacko:

Link naar reactie
6 uren geleden, Frederik9111 zei:

De zoveelste splinternieuwe 70years editie die nu al begint te roesten?! Vietnam GC... :wacko:

Yup na 5 maand de 1 ste keer gespoten. Zit nu aan 3 :unsure:. 4 zit er aan te komen want heb vandaag kennis gemaakt met de baan na een noodstop :(..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...