Ga naar inhoud
Vespaforum.be
Wimbeau

GTS250ie - 1ste inschrijving feb 2011 - 2850€

Recommended Posts

Zeer mooie donkerblauwe Vespa GTS250ie.
Eerste inschrijving februari 2011 -- Slechts 8000km
Laatste onderhoud op 7400km

Quasi perfecte staat -- lichte sporen van gebruik na 8000km
Vespa heeft altijd binnen gestaan.

Extra's: 
- verstelbaar windscherm van Faco
- extra daglichten in de richtingaanwijzers vooraan (originelen worden meegeleverd)

Prijs is met inbegrip van gegarandeerd laatste onderhoud voor verkoop. Indien niet gewenst kan wat van de prijs af.

Cash te betalen en alleen ophalen is mogelijk. Regio Brugge.

vespa 1.jpg

vespa 2.jpg

vespa 3.jpg

vespa 4.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Gerelateerde inhoud

• Door KaBé
      heeft er iemand ervaring om een Vespa GTS achteraan vast te leggen met een tyrefixsysteem ?
      Is het mogelijk ? Ik heb geen goesting om iedere keer hem in de veer te trekken als we hem meenemen naar het buitenland.
      vooraan is er een wielklem op de aanhangwagen. 

• Door ArneS
      Hallo,

Ik zoek een topkoffer en baggagerek ( om topkoffer te bevestigen) om op mijn onlangs aangekochte gts te plaatsen.
      Is er iemand die dit verkoopt?
    • Door Leo Binnemans
      Ik ondervind het volgende: ik rij een eind en leg dan de motor stil om bijvoorbeeld te tanken. Wanneer ik dan opnieuw start maak de motor meer lawaai. Alsof er een lekkage is opgetreden ergens aan de uitlaat. Start ik de motor de volgende dag dan is dat bijkomende lawaai weg tot...zie hiervoor. Heeft er iemand een verklaring voor dit fenomeen? Is dit eigen aan dit type? Heeft er iemand een oplossing voor? Bedankt voor jullie reacties. (PS ik ben geen veelrijder: tot nu 11000 km. Het beschreven probleem was er al van in het begin denk ik).
    • Door Fardtie
      Beste vespa rijders
      Mijn Gts 300 van 2013 heeft af en toe last van een niet mee draaiende snelheid meter,blijft regelmatig rond de 30km hangen
      En als ik rem met de linkse hendel blijft men stoplicht steeds branden nadien, heb het niet als ik men rechtse hendel gebruik
      Iemand een idee wat ik er aan kan doen?
      Bedankt