Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


Beginner

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

ik ben een jonge kerel van 33 jaar uit Noord-Limburg en nieuw op dit forum. Ik ben helaas nog geen eigenaar van een schitterende Vespa maar ik hoop dit euvel binnenkort verholpen te hebben. 

De eerste kennismaking met deze schitterende machientjes weet ik nog goed, het was zo'n 20 jaar geleden. De vader van een van mn kameraden had zich net een schitterende zwarte Lambretta aangeschaft,wat een mooi staaltje techniek! 

Door omstandigheden in de privé sfeer ben ik nog niet in bezit van zo'n mooie machine,maar ik geef mezelf nog max een jaar en dan moet er toch ook eentje op de oprit staan te blinken.

Ik ben zelf echter "gezegend" met een totaal gebrek aan technisch inzicht en 2 linkerhanden dus ik denk dat ik best ga voor een recenter model. Ik twijfel nog tussen een PX 125 en een GTS 125.

ik ga hier nog blijven meevolgen en genieten van jullie reisverhalen,prachtige foto's en goede raad.

 

groetjes 

Bart

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Van zodra je er eentje hebt, zal je denken 'waarom heb ik dit niet eerder gedaan'.

Ik zou zeggen, je kan ook met gebrek aan inzicht een ouder modelletje kopen, als je dan maar een goede garage kent. Maar toch heb ik reeds één en ander zelf moeten kunnen om op weg te geraken, dus misschien zijn de nieuwe wel een beetje makkelijker, geen idee...

Succes ermee in ieder geval!

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...