Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welk model heb ik? HELP


Kev Ribus

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Thys zei:

Wat is er met het chassisnummer gebeurd dan? Of weet je niet waar deze zit?
http://www.scooterhelp.com/serial/vespa.serial.locator.html

Het lijkt een GL 150 of een VBB te zijn.

Op de plaats van het chassisnummer staat dit: 50B23776

1 uur terug, Thys zei:

Wat is er met het chassisnummer gebeurd dan? Of weet je niet waar deze zit?
http://www.scooterhelp.com/serial/vespa.serial.locator.html

Het lijkt een GL 150 of een VBB te zijn.

 

Link naar reactie

1) frame-nummer

2) ervaring leert ons dat dergelijke allegaartjes hier al een paar keer zijn gepasseerd

3) 

Het lijkt misschien alsof iedereen hier je scoot afbreekt, maar ik ben ervan overtuigd dat men je enkel wil behoeden van verder "kwaad"...

 

Link naar reactie

Voor 800,00 kan je niet gerold zijn ook al is het een curry, maar de voornaamste vraag is niet beantwoord, wat staat er op de papieren , als die er al zijn? Trouwens dat zandstralen is een goed idee, kan je meteen zien of het inderdaad een Curry is. Met een beetje geluk heb je een redelijk gave basis en dan kan je wat investeren om de nodige papieren te bekomen.

 

Link naar reactie
1 uur terug, Wilby zei:

Voor 800,00 kan je niet gerold zijn ook al is het een curry, maar de voornaamste vraag is niet beantwoord, wat staat er op de papieren , als die er al zijn? Trouwens dat zandstralen is een goed idee, kan je meteen zien of het inderdaad een Curry is. Met een beetje geluk heb je een redelijk gave basis en dan kan je wat investeren om de nodige papieren te bekomen.

 

Papieren waren er niet bij maar die heb ik ondertussen gevonden. Heb net de kas gezandstraald en ziet er egaal uit dus is wel raar .. 

Link naar reactie
6 minuten geleden, Kev Ribus zei:

Papieren waren er niet bij maar die heb ik ondertussen gevonden. Heb net de kas gezandstraald en ziet er egaal uit dus is wel raar ..  

Wat staat er op de papieren over het VIN nummer?

En we willen natuurlijk een foto van het kale frame zien :)

Link naar reactie
3 uren geleden, Wilby zei:

Trouwens dat zandstralen is een goed idee, kan je meteen zien of het inderdaad een Curry is. Met een beetje geluk heb je een redelijk gave basis en dan kan je wat investeren om de nodige papieren te bekomen.

 

Wilby , of hij nu gestraald is of niet dit zie je toch van ver dat dit een curry Vespa is , of deze nu gelast is aan het frame of niet 

dit is gewoon een curry Vespa :wacko: 

grtz sidvespa

Link naar reactie

Curry of niet met een goed PX blok in combinatie met een harde body (wat ik hoop voor je) valt er echt wel iets leuks van te maken. 

Link naar reactie
On 5/30/2018 at 9:17 AM, Thomassker said:

1) frame-nummer

2) ervaring leert ons dat dergelijke allegaartjes hier al een paar keer zijn gepasseerd

3) 

Het lijkt misschien alsof iedereen hier je scoot afbreekt, maar ik ben ervan overtuigd dat men je enkel wil behoeden van verder "kwaad"...

 

... .dat men je enkel wil behoeden van verder "kwaad"...

Zo is dat !   

Link naar reactie

@ sidvespa, ik zie ook wel dat het een curry is maar als hij een stevig basis heeft en de motor is nog bruikbaar dan is hij toch niet gerold voor 800 €. Als we nu nog fotos te zien krijgen van  het gezandstraalde frame dan kunnen we er misschien iets meer overzeggen. 

Trouwens @ Kev ,ge moogt mij ook eens een foto sturen in PB van die rotte kas uit Duitsland, ik heb het nogal voor rotte kassen, soms kan ne mens daar iets schoons van maken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...