Werner Welkenhuyzen Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Na enkele weken zoeken naar een systeem om mijn GPS te kunnen monteren om mijn GTS 300...heb ik gewoon mijn Tomtom uit de wagen gehaald en uitgeprobeerd op het windscherm en ermee een toer gaan doen., resultaat...hij blijft stevig op het scherm vast zitten. Ik kom er voorlopig goedkoop vanaf 1 Quote Link to comment
JoinkeGTS Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Voorlopig wel. Mooie kleur. Heb dezelfde maar in 125 cc. Is een plezier om mee te rijden. Quote Link to comment
TonyC Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 ik zou er toch iets van beveiliging aanmaken voor het geval hij toch zou los komen tijdens het rijden beter voorkomen dan genezen zeggen ze soms :-) Quote Link to comment
pdvd Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 En dat schermpje trilt niet? En is deze (s)Tom(s)Tom waterdicht? Quote Link to comment
Thibautmoernaut Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Opgelet als de zon er een tijdje op zit! Dan durven ze er af vallen.. ik spreek uit eigen ervaring.. Je kan altijd met een klein touwtje je gps vastmaken aan de beugels van het windscherm. Succes! Quote Link to comment
silzenna Posted September 8, 2020 Share Posted September 8, 2020 en waterdicht maken is te doen met een plastic zip zakje Quote Link to comment
Recommended Posts