Ga naar inhoud
Vespaforum.be
dvande17

Schitterende Vespa 250 GTSie van 2010

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik had een Vespa 250 GTSie en heb nu een Vespa 300 GTS gekocht.

Ik probeer mijn vorige Vespa te verkopen, maar weet niet goed via welk kanaal ik dit het beste kan doen.

Ik sta nu op 2de hands.be, maar heb de indruk dat men er daar een sport van maakt om zoveel mogelijk euro's af te dingen van de vraagprijs.

Kan er iemand mij een tip geven hoe en waar ik een correcte prijs te ontvangen voor mijn vorige Vespa 250 aub ?  Worden er Vespa's te koop aangeboden op Vespa-tour-tochten of zo ? 

Vespa is van 2010, en heeft 26850kms gereden. Maar is nog in topconditie. Er zitten valbeugels op en een groot windscherm.

Nieuwprijs heeft hij 5500€ gekost, + dan nog eens 500€ voor de toebehoren.

Ik heb de vraagprijs nu op 2300€ geplaatst.

Kunnen jullie mij ook eventueel adviseren of deze prijs redelijk is aub ?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en feedback.

Met vriendelijke groeten,

Dirk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vespa 250ie van 2010 nieuwprijs 5500€. Was dat een van Elon musk misschien

grtn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie, maar daar kom ik niet echt verder mee ... . Grtn   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zet eens een paar fotos dat kan helpen.

grtn Tanguy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)

11 uren geleden, Tanguyonderwater zei:

Vespa 250ie van 2010 nieuwprijs 5500€. Was dat een van Elon musk misschien

grtn

11 uren geleden, dvande17 zei:

Bedankt voor uw reactie, maar daar kom ik niet echt verder mee ... . Grtn   

Ik ben aan het rondkijken voor een vespa en ben je zoekertje al een paar keer tegen gekomen.

Heb er al eens op willen reageren maar heb het niet gedaan omdat de kleur niet echt is wat ik zoek maar de nieuwprijs zette ik ook vraagtekens bij dat ik weet dat nu een 300  5369, euro kost dus denk ik mmmm  in 2010 toch een andere prijs was dan 5500?? 

aangepast door frakke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En misschien dat dat de mensen doet nadenken en een gedacht vormen en je zoekertje overslaan dat de prijs niet klopt en argwanend worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 hours ago, frakke said:

Ik ben aan het rondkijken voor een vespa en ben je zoekertje al een paar keer tegen gekomen.

Heb er al eens op willen reageren maar heb het niet gedaan omdat de kleur niet echt is wat ik zoek maar de nieuwprijs zette ik ook vraagtekens bij dat ik weet dat nu een 300  5369, euro kost dus denk ik mmmm  in 2010 toch een andere prijs was dan 5500?? 

Beste Frakke, bedankt voor jouw reactie. Ik heb de originele factuur nog eens in detail nagekeken en je heb gedeeltelijk gelijk. Hij kostte destijds, btw inclusief geen 5500€, maar toch 5242€. Ik had er ook oa de kosten "rijklaar & transportkosten" bijgerekend ... .     Bedankt voor de tip. Ik pas mijn zoekertje aan want het wie weet heb je gelijk dat mensen doorscrollen als ze twijfels hebben bij de aankoopprijs. Neemt niet weg dat het een fantastische Vespa blijft ... . :-)  Vriendelijke groet, Dirk 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 hours ago, Tanguyonderwater said:

Zet eens een paar fotos dat kan helpen.

grtn Tanguy

Bedankt Tanguy, bij deze ... . Vriendelijke groeten, Dirk

IMG_5147.JPG

IMG_5149.JPG

IMG_5148.JPG

IMG_5150.JPG

IMG_5152.JPG

IMG_5151.JPG

IMG_5153.jpg

IMG_5155.JPG

IMG_5174.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uren geleden, dvande17 zei:

Nieuwprijs heeft hij 5242€ gekost, + dan nog eens 500€ voor de toebehoren.

Ik heb de vraagprijs nu op 2300€ geplaatst.

Kunnen jullie mij ook eventueel adviseren of deze prijs redelijk is aub ?

............sowieso is een verkoopprijs van "2000 euro" een eerlijke prijs... voor een Vespa van 8 jaar oud... met wat "toeters en bellen"... en in goede staat...

Dus de vraagprijs is niet overdreven.... en als ze dan afbieden, kan de Vespa 250 GTS wisselen van eigenaar voor "20 flappen van 100 euro" ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minute ago, Vespaciao said:

.........sowieso is een verkoopprijs van "2000 euro" een eerlijke prijs... voor een Vespa van 8 jaar oud... met wat "toeters en bellen"... en in goede staat...

Dus de vraagprijs is niet overdreven... en als ze dan afbieden, kan de Vespa 250 GTS wisselen van eigenaar voor "20 flappen van 100 euro" ;)

Ok, super. Heel erg bedankt voor de extra info. Er waren vele, voorstellen gedaan, gaande van 1500€ tot 1800€ ... . Maar dat vond ik echt veel te laag... .  De minimumprijs waaraan ik dacht om hem toch weg te doen was ook rond de 2000€. Ondertussen ben ik wel al aan het genieten van mijn 300 GTS ... :-) .    Nogmaals dank. Vriendelijke groet, Dirk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Probeer Marktplaats in Nederland eens. Ben je met €2.250 de goedkoopste. Staan er nu 8 op, wordt serieus geld op geboden. Ik zie dat je uit Mortsel komt, dus dat is voor een Nederlander die 'm echt wil hebben best te doen. Plaatsen van de advertentie is gratis, 4 weken zichtbaar. Staat er een op in dezelfde kleuren: 3 dagen, 434x gezien, 19x bewaard en een bod van €2.100. 

Go for it!

Gr Ronald

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, dvande17 zei:

Beste Frakke, bedankt voor jouw reactie. Ik heb de originele factuur nog eens in detail nagekeken en je heb gedeeltelijk gelijk. Hij kostte destijds, btw inclusief geen 5500€, maar toch 5242€. Ik had er ook oa de kosten "rijklaar & transportkosten" bijgerekend ... .     Bedankt voor de tip. Ik pas mijn zoekertje aan want het wie weet heb je gelijk dat mensen doorscrollen als ze twijfels hebben bij de aankoopprijs. Neemt niet weg dat het een fantastische Vespa blijft ... . :-)  Vriendelijke groet, Dirk 

hoi Dirk 

Dat was toen mijn gedacht hé 8 jaar geleden en nu maar scheelt minder dan ik dacht.

Moest hij in een andere kleur geweest zijn was dat een mooie deal denk ik spijtig :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 hours ago, ArGee said:

Probeer Marktplaats in Nederland eens. Ben je met €2.250 de goedkoopste. Staan er nu 8 op, wordt serieus geld op geboden. Ik zie dat je uit Mortsel komt, dus dat is voor een Nederlander die 'm echt wil hebben best te doen. Plaatsen van de advertentie is gratis, 4 weken zichtbaar. Staat er een op in dezelfde kleuren: 3 dagen, 434x gezien, 19x bewaard en een bod van €2.100. 

Go for it!

Gr Ronald

Beste Ronald,

Dit is super-interessante info ! :-) Heel erg bedankt hiervoor. Ik ga er werk van maken om mijn Vespa daar inderdaad te koop aan te bieden.

Nogmaals dank voor deze zeer bruikbare tip !

Vriendelijke groeten,

Dirk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Graag gedaan Dirk. En succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom gaat de 250 weg? zit er veel verschil op met een 300?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen