Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa ongeval met dode


Kinnie

Aanbevolen berichten

RIP aan de bestuurder van de vespa en veel sterkte aan de mensen uit zijn omgeving!

https://www.hln.be/regio/heusden-zolder/vesparijder-komt-om-bij-aanrijding~a4275f11/

Link naar reactie

... ...het "noodlot" slaat altijd "plots" toe als je het niet verwacht...ondanks je voorzichtige en alerte rijder bent... zoiets is "heel moeilijk" te voorkomen :(

           Voor de nabestaanden is dit spijtig genoeg zeer moeilijk te aanvaarden en te verwerken... .

Link naar reactie

Elke dag kan je "het slachtoffer" worden. . . . . . .. van een chauffeur die onder invloed is van drank, drugs of zware medicatie.

Of van een chauffeur die met zijn gedachten ergens anders zit ( relatieproblemen, gezondheidsproblemen , familie of vrienden die op sterven liggen, enz. )

Of chauffeurs die met sociale media bezig zijn. of aan het bellen zijn.  of berichten liggen te lezen op hun smartphone.

En als je dan pech hebt. dan is zo'n aanrijding met een chauffeur met "bovenstaande voorbeelden" snel gebeurd. gelukkig loopt dat niet altijd "dramatisch" af. .

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Inderdaad, snel gebeurd! In hun stalen kooien wanen bestuurders zich ook ongenaakbaar. Ik krijg altijd de creeps als er een wagen plots uit een dwarse straat raast en dan pas tot stilstand komt als hij al bijna tegen mijn vehicel kleeft. Want een tweewieler kan geen recht hebben op voorrang? Ik nodig elke autobestuurder uit minstens een maand met een scooter of motor te rijden en dan eens te kijken hoe stoer ze nog zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...