Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw Lid


Bossi

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen,

Mijn naam is Bart en woon ten zuiden van Antwerpen op de grens Hoboken/Hemiksem. Sinds ik 16 werd bezat ik meteen een Honda Dax, maar via mijn neef ben ik in een Vespa-groep beland. Eerst reed ik altijd mee met de Dax, al snel volgde de aankoop van een PK50XL. Ben vrij maniakaal in alles wat ik doe, dus de nodige valbaren, chromé, toeters en bellen hingen eraan. Ingebouwde radio/cd, in die tijd was dat allemaal hip. Zo ook de kledij, ik stikte zelf de juiste zaken op een jeans vestje zonder mouwen en weg waren we.

Ook heb ik in die club 7 Vespa's gerestaureerd voor de vrienden/leden. Niks officieels qua club, wel een groep zeer samenhangende "jeugd".

Sinds ik niet meer thuis woon staat de Vespa daar maar te staan. Overtuigd dat ik hem nooit zou wegdoen. Maar ik moet besluiten dat ie niet meer zal dienen. Mijn doel was altijd om hem in de living te plaatsen, ik woon ondertussen echter in een te klein huis om dat te realiseren. Voorlopig staat ie al een paar jaar bij mijn grootmoeder in de garage. Ik heb er jammer genoeg de plaats niet voor en heb ondertussen andere hobby's.

Omdat mijn grootmoeder ondertussen in een home is beland, besef ik dat dat huis zal weggaan. Met heel veel spijt in mijn hart zal de Vespa PK50XL dus verkocht worden.

Mijn vraag op dit forum is dan ook wat ik daar nog van kan krijgen. Ik zie bedragen van 600-3000€. Ik wil het serieus aanpakken en niet zomaar weg doen. Hopelijk vind ik een echte liefhebber, maar voorlopig is er nog zeer veel tijd.

 

Groetjes,

 

Bossi

20180429_112433.jpg

20180429_112507.jpg

Link naar reactie

Dank je,

 

Tja, in die tijd ... hoe meer buizen, hoe hipper. Ik denk op het voorste spatbord na dat ik ze allemaal heb. Ze kunnen natuurlijk verwijderd worden.

Terreuraanslag, hah, misschien eens polsen bij die mannen :lol:

 

Groetjes,

 

Bossi

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...