Pedekine Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Dag iedereen!! Sinds gister avond trotse nieuwe eigenaar van een Vespa 50 R ('70)!! Misschien zoals velen onder jullie lang op zoek geweest achter iets moois, maar nooit echt m'n smaak gevonden... Dan koop je plots grond, ga je bouwen, komen er kinderen en het schuift een beetje naar de achtergrond. Maar toch bleef er altijd een waakvlammetje aan. En bij wonder stootte ik een paar weken terug op iets 'prachtigs' !! Een rode Vespa 50 N van '66... Maar net iets te lang getwijfeld en laten schieten gelukkig was de verkoper een restaurateur die een paar Vespa per jaar 'opmaakt' en hij was de laatste hand aan het leggen aan een turquoise Vespa 50 R... Een keertje gaan kijken en toen ik hoorde hoe de man vol lof en liefde over de Vespa praatte was ik verkocht!! Dit zou de mijne worden! Een uurtje later was het beklonken en zat hij goed ingepakt in m'n busje!! Restauratie is volledig in Italië gebeurd en staat nu nog op Italiaanse papieren. Dit wordt deze week in orde gemaakt en dan hopen dat ik snel m'n verzekering en nummerplaat heb en dan kan het beginnen... Hopelijk vinden jullie 'm net zo mooi als ik Link to comment
propliner Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 ik hoop dat dat "papieren in orde maken" snel in orde komt... ... ... kunde er deze zomer mee rijden ... ... ... ... ... .. Link to comment
Vespaciao Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Welkom...en natuurlijk vind ik hem in deze "zuiderse kleur" even mooi als jij Link to comment
Pedekine Posted April 29, 2018 Author Share Posted April 29, 2018 Ik hoop het ook.. hopelijk staat ie binnen n paar weken oppe baan baan?! Hoelang duurt dat gewoonlijk?? Link to comment
La vita é Bella Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 mooie hoor, geniet ervan! Link to comment
Pedekine Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 Hier nog een foto'ke van hoe ze er eerst (deels) uitzag Link to comment
Vespa Reng Deng Deng Deng Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Mooie turquoise blauwe Vespa hoor! En welkom op het forum uiteraard. Link to comment
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.