Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vintage vs retro


dementor69

Aanbevolen berichten

Ligt het nu aan mij of wordt er door de classic/vintage scooteristen neergekeken op de retro-style scooteristen? Heb zelf een LML en voel me steeds aangeschoten wild wanneer ik terecht kom in een omgeving met classic's. Vindt dit jammer, want uiteindelijk geniet je toch van dezelfde dingen.

Link naar reactie

Dat komt helaas bij veel clubs voor de BMW autorijders keken ook neer op die zielige motorrijders. Natuurlijk niet allemaal.

Vroeger bij de BMW club Oirschot als er een oldtimer rit was en iemand durfde te volgen op een BMW motor na 1965 die werd dan zoek gereden door de achterste rijder.

iemand met een motor/scooter van 100€ kan net zoveel plezier hebben als iemand met een motor/scooter van 10.000€ en als het regent worden ze beide nat.

 

Met vr gr

Han

Link naar reactie

Wat anderen zeggen of denken : daar moet je je niets van aantrekken,  je moet geen meeloper worden. als jij je er goed bij voelt en geniet. is al meer dan voldoende.

Je moet je eigen leven kunnen leiden in alle vrijheid. opgepast voor mensen die op andere mensen neerkijken. want tenslotte is niemand "beter" dan een ander.

Een beetje meer "respect" en "begrip" voor elkaar opbrengen kan geen kwaad, in deze tijd waar "iedereen op iedereen" negatieve commentaar "rondtoetert".

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik trek er mij niet veel van aan. Rijd ook met een LML en vind dat een heel leuk ding, rijd prima en ziet er goed uit. Het is geen echte classic, maar hij is toch gebaseerd op één. Bovendien komen die allemaal uit dezelfde fabriek.

En dan nog... ik denk niet dat iemand er zich echt wat van aantrekt. Ik begrijp dat sommigen 'the real deal' willen, maar voor velen is het gewoon een praktisch gerief dat betaalbaar, gemakkelijk en leuk is. Ik hou wel van die echte hoor, zie ze graag bezig. Maar voel niet de nood 'erbij te horen'. Kan er op een afstand ook van genieten. Voor ieder wat wils!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...