Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eindelijk


iwan64

Aanbevolen berichten

Hallo Beste vespavrienden,

 

Na ruim een half jaar eindelijk weer eens op mn  Vespa kunnen rijden. Hij is helemaal gerestaureerd en is supermooi geworden. Rustig inrijden is het advies en dus rundumhause gebleven.

Met het mooie weer van deze dagen is het echt genieten op de Vespa . Laat de zomer maar komen, ik ben er klaar voor!!

vespares76.jpg

trip6.jpg

trip7.jpg

vespares78.jpg

vespares89.jpg

Link naar reactie

Een plaatje!

Link naar reactie

Dank je wel. Ik heb getwijfeld om ze alleen motorisch te reviseren en verder in oorspronkelijke staat te laten. Ze was al eens voor een gedeelte met een spuitbus overgespoten ( niet de mooiste wijze) Later bleek dat ook bodemplaat in zeer slechte staat was dus gehele Vespa maar gerestaureerd.

 

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Beste Vespavrienden,

Gister op "schoolreisje "geweest met mijn studiegenoten van de  pcvo te Maasmechelen. Wij volgen daar de opleiding Vespamonteur. Het was geweldig , het weer was fantastisch , de rit van 120 km die ons door Belgie en Nederland voerden en de organisatie. Dikke complimenten en niet op de laatste plaats voor de wegkapiteins die ervoor zorgden dat we veilig alle kruisingen konden oversteken.

Het schooljaar zit er weer op en ik wens een ieder een fijn verlof en tot september

gr Iwan

schoolreisje.jpg

Link naar reactie

Hallo Han,

Het is de enige opleiding die er is. Sinds een jaar of 7 wordt deze opleiding gegeven door het PCVO te Maasmechelen. Het is geweldig!! Een hele leuke groep Vespafielen  die een 3 jarige opleiding volgen. Een groep oude knarren zoals ik en wat jongere, je kunt je de slappe klets waarschijnlijk wel voorstellen, maar er wordt ook serieus iets geleerd. In Nederland gelijkwaardig met een MBO opleiding. In september start het nieuwe jaar. Qua afstand hoef je het niet te laten. Je woont in de buurt van Eindhoven dus ongeveer 80 km. Ikzelf rijd er graag 130 km voor.

gr Iwan

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...