Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa to Venice


NatanQ

Aanbevolen berichten

Beste forumleden

Deze zomer ben ik samen met mijn vriendin naar Venetië en terug (via Slovenië) gereden op mijn px200. 
Gps op meest kronkelige route gezet en vertrokken met een tent. Was echt de mooiste, leukste, zotste, zaligste maand van mijn leven(tje).
3300 km, 28 dagen, 9 landen, 3 wieltjes en 1 speciale vriendin!
Dacht dat ik het hier wel kon delen :D

 

 

172.JPG

341.JPG

370.JPG

253.JPG

319.JPG

Link naar reactie
10 uren geleden, NatanQ zei:

 

Deze zomer ben ik samen met mijn vriendin naar Venetië en terug (via Slovenië) gereden op mijn px200. 
 

 

 

          Met die "klimaatveranderingen" beginnen de "zomers" alsmaar vroeger en vroeger...zelfs al in "MAART" :D

 

 

 

 

Link naar reactie

Supergaaf! geen stukken onderweg? Ik vind wanneer ik alleen met bepakking door de Alpen rijdt Mijn P200E al redelijk inhouden (op de hoge alpentoppen) dus ben benieuwd wat de jouwe deed met 2 personen èn aanhanger? Gaat dat nog vooruit of steeds de carburateur bijgesteld? 

Link naar reactie

Was inderdaad in 2017, 'deze' zomer was ongelukkig geformuleerd van me...

Het was inderdaad met 2 personen en een aanhangertje.

Heb 1x de carburator moeten proper blazen en de tank leeg laten in een jerrykan omdat we slechte bezine hadden getankt, maar voor de rest geen pannes!!

Op hoogte merkte ik zeer hard dat de Vespa niet al zijn vermogen had, waar ik totaal niet aan gedacht had. We gingen inderdaad helemaal niet vooruit, en heb vele keren naar 1ste moeten terugschakelen. Gelukkig  was het door de kleine weggetjes die we namen niet gevaarlijk. Moest ik dit opnieuw doen zou ik de luchtfilter er af halen (heb een polini filtertje met venturi steken).

Waar ik ook van verschoot is  dat we nooit zijn tegengehouden door politie of douane met ons karretje. We reden met een bang hartje Zwitserland binnen omdat ik overal gelezen had dat ze daar erg streng zijn ivm motorfietsen, maar het enige wat we kregen waren 'thumbs up' :D

Bedankt voor de leuke reacties! 
Natan

Link naar reactie

Superleuk filmpje ook! De meesten die ik ken hebben zo'n GoPro en monteren hun video's niet, dit is echt leuk gedaan! 

Link naar reactie
3 uren geleden, scrambler zei:

Fantastisch toch! Waarom heb je dan  een GS met  125 pk nodig?Dit is meer avontuur.

Haha zo dacht ik er ook over. Mijn V-strom met 100 pk op het achterwiel staat al 2 zomers thuis terwijl ik die jaren met mijn P200E naar Italië en Spanje ben gereden. 

Link naar reactie

Mooie reis hoor! Ben jaloers... dit krijg ik namelijk niet voor elkaar met mijn vrouw.

Link naar reactie
4 uren geleden, Vespa Reng Deng Deng Deng zei:

Mooie reis hoor! Ben jaloers. dit krijg ik namelijk niet voor elkaar met mijn vrouw.

Hoog tijd om een "avontuurlijke vriendin" te zoeken die dat wel ziet zitten ;). misschien een magere troost : bij mij lukt dat ook niet. alhoewel mijn vrouw dolgraag reist.

En als ik zo een "reislustige en avontuurlijke vriendin" zou vinden. vrees ik dat mijn dagen aan de zijde met mijn "halve trouwboek" niet lang meer zullen duren :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...