Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lang geleden...


Ohyo!

Aanbevolen berichten

Na een lange tijd weggeweest te zijn terug bij de vespa Rijders... man wat heb ik dit gemist! 

Gebeten door het virus 20 jaar geleden... met mijn eerste special 50 aan 15 jaar. Over een vroege px 125, een gt 125, een faro basso, een rotte px 50... nu eindelijk de Wesp die ik persoonlijk de mooiste vind. Een Vnb van 1964... die ik al een 10-tal jaren heb staan... De div deed heel moeilijk wat invoer betreft, dus op Nl papieren gezet, terug uitvoer, en vandaag nieuws gekregen dat ik -eindelijk- mijn nr plaat opgestuurd krijg! Dus vanaf volgende week terug de baan op met mijn (lelijke -tijdelijke- rat-look maar technisch nagelnieuwe) Wesp. Al moet ik eerlijk zijn dat de moed mij verschillende keren zwaar in de schoenen zonk met de Belgische papiermolen. Tot op het punt dat ik hen gewoon wou verkopen. Totdat ik hem even startte en met de dochter een toertje in de tuin reed. Ik geniet. En de kleine vind de Vespa onwijs leuk... en dan gaat de verkoop weer niet door. Nu, na al die jaren is het toch in orde gekomen en kan ik terug cruisen...

Dit zal genieten worden!

Grtz,

Jo

Link naar reactie

Welkom op het forum!

Alvaste veel rij plezier toegewenst na al die jaren wachten.

Heb je toevallig ook een foto?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Kleur is nog te kiezen ;). Momenteel, zwart ( mat) een paar plekken rood en wit. Hier en daar bloot metaal en roestkleur... er is nog wat werk aan de carrosserie :D. Zal vanavond wat foto's online zwieren. 

Blokje is ook px. Gewoon omdat het originele blokje een barst had waar de aandrijfas zit (olie lekte in de remtrommel achter). Zal ooit wel eens hersteld geraken. Dan gaat de px blok er van onder en de originele er terug onder... 

En de originele kleur was dat lichtblauw als ik alle verflagen mag geloven die er op liggen...

Link naar reactie

20180404_132315.thumb.jpg.b9eaaa0410e4cd9acc917f06eb908a0d.jpgBij deze (niet letten op het slagveld in de tuin... zware renovaties aan het doen) de foto's 

1522846368982353991795.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...