Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 125 VNB 1962


Sultan

Aanbevolen berichten

Bij VNB1 zijn meegespoten:

de alu blokken waar de handels op vast zitten, het alu plaatje onderaan het voorwiel (is hier NIET het geval), de wielen binnenin, het achterlicht, het schakelaarshuisje aan het stuur en het achterlicht.

Een ander klein foutje is de alu sierstrip rond het schutbord. VNB1 had dit NIET!

Bijna goed dus.

 

Link naar reactie

Omdat ik graag een dergelijke Vespa in mijn bezit zou hebben. Ik weet niet waarom, maar voor mij klopt alles aan deze Vespa, tot aan de kleur toe. 

Tot nu toe heb ik er al een paar gevonden, waarvan velen veel dichter bij huis. Maar telkens kon ik zelf al een paar dingen vinden die niet klopten met de originele Vespa. 

Deze was de eerste in maanden waarbij ik op het eerste zicht niks verkeerds kon vinden. Schijn bedriegt dus :)

Link naar reactie

Hey Zoef, 

Alvast bedankt voor het willen helpen meezoeken!!! 

Echter ben ik op zoek naar een 1ste serie van de VNB, gemaakt tussen 1959 en 1961. (VNB1T en VNB2T)

Aangezien ik op mijn werk dagelijks, tegen mijn wil, al wordt geconfronteerd met roest, zou ik het liefst hebben dat de Vespa uiterlijk volledig hersteld is. Dus liever geen O-lak of RATlook. 

Geloof het of niet, maar los hiervan ben ik eigenlijk een gemakkelijk persoon. :D

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...