Sebastien De Pessemier Geplaatst: 18 februari 2018 Delen Geplaatst: 18 februari 2018 Waar kan ik het TDC merkteken vinden?? Moet ik nog iets demonteren? Link naar reactie
Sebastien De Pessemier Geplaatst: 19 februari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2018 Niemand nie?? Link naar reactie
Pilaf Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 Misschien een domme vraag, maar van welke Vespa is dit motor blok? Ik weet dat de GTS125 met Euro4 motor ECS heeft maar het lijkt me stug dat dit blok van een nieuwe GTS komt...tenzij het in een bak met zout heeft gelegen. Link naar reactie
Mister T Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 GTS 125 volgens mij. Link naar reactie
Sebastien De Pessemier Geplaatst: 19 februari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2018 Kweet het niet van welk jaar dat hij is ,morgen zal ik het weten dan brengt mijn maat zijn papieren maar heb wel foto getrokken van het plaatje. Zijn jullie daar iets mee? Link naar reactie
nero Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 2002? Groetjes, nero. Link naar reactie
Sebastien De Pessemier Geplaatst: 19 februari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2018 En nu nog het TDC merkteken vinden en we zijn eruit Link naar reactie
Pilaf Geplaatst: 20 februari 2018 Delen Geplaatst: 20 februari 2018 Het was even zoeken maar hier is je antwoord: Je kan voor dit blok eventueel het werkplaatshandboek van de Beverly 125ie of van de X7 125ie gebruiken (model 2009/2010). Link naar reactie
Sebastien De Pessemier Geplaatst: 20 februari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2018 4 uren geleden, Pilaf zei: Het was even zoeken maar hier is je antwoord: Je kan voor dit blok eventueel het werkplaatshandboek van de Beverly 125ie of van de X7 125ie gebruiken (model 2009/2010). Is Idd van 2009 de Vespa. En meende dat dat deze kant ook open moet voor het TDC, moar jongens toch. Zal wel moeten om mijn tandwiel perfect te kunnen plaatsen van de nokken. Doemme toch. Alvast bedankt hoor. Link naar reactie
Pilaf Geplaatst: 20 februari 2018 Delen Geplaatst: 20 februari 2018 Zie op je eerste foto dat je cilinder ook verwijderd is. Als dit nog zo is kan je ook na het monteren van je cilinder, je zuiger in TDC zetten. Je zet een (tijdelijk) merk teken op bijvoorbeeld je vario zodat je bij het monteren van de kop altijd een TDC indicatie hebt. Nu zet je het nokkenastandwiel op TDC merk en vervolgens kan je de ketting er om leggen. Scheelt je weer een pakking. Link naar reactie
Sebastien De Pessemier Geplaatst: 23 februari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2018 Idd zo ging ik het ook proberen. daarna eens motor met de hand voorzichtig laten ronddraaien. Moet wel lukken zo denk ik. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.