Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Ciao


DAXX

Aanbevolen berichten

Gegroet,,

Zijn er hier mannen die ervaring hebben met nen Vespa Ciao??

Zo ja ,val ik meteen met mijn vraag in huis...,kan je diene brommer in gang lopen zonder de trappers te gebruiken, deze lijkt in vrijloop te hangen bij het duwen,,voor de moment weinig ervaring met dat spel maar ik dacht je deze in gang kon lopen zoals nen Honda camino(excuseer) ;)

CHEERS

Dax

Link naar reactie

Alvast bedankt voor de reacties en idd ik moet eerst het motortje eens deftig onderhanden nemen en heel wss ook de koppeling vandaar dat ik den indruk kreeg na 20 m lopen dat hij in vrijloop zat want ik voelde totaal geen weerstand.

Volgende vraag,,,moet daar iets speciaal aan de koppeling of aan trapas mechanisme gedaan worden om dat spel in gang te lopen?

Ik stel die vragen nu al, want ik kan pas volgende maand aan de revisie beginnen.

CHEERS

DAX

Link naar reactie

Ik begin bij te leren,,,

Die koppeling bestaat uit 2 delen...de koppeling segmenten en de start segmenten 

Als ik gene zever krijg over het feit dat het hier niet echt over nen scooter gaat,,blijf ik mijn ervaringen in deze topic steken.

CHEERS 

DAX

Link naar reactie
6 uren geleden, DAXX zei:

 

Als ik gene zever krijg over het feit dat het hier niet echt over nen scooter gaat,,blijf ik mijn ervaringen in deze topic steken.

CHEERS 

DAX

... ... ... ... ... ... ... ... ..Een " Vespa Ciao" is en blijft...een "echte onvervalste Vespa"  ;) :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...