Triumph Geplaatst: 29 januari 2018 Delen Geplaatst: 29 januari 2018 Hallo, nu de motorproblemen opgelost zijn is hier al de volgende vraag: Iemand had (terecht) opgemerkt dat er geen opening mocht zijn tussen het stuur en het beenschild. Blijkbaar sluit dit bij een Servetta direct aan en heeft een Lambretta een chromen tussenring. Mijn Servetta heeft dus wel een speling en geen ring, het bovenste deel van het stuur heb ik verwijderd om te kijken of ik het stuur eventueel verder kon laten zakken. Volgens mij is dit echter niet mogelijk, het lijkt er op dat de stuurplaat reeds tegen het bovenste lager gedeelte aanzit. Zou men hier ooit een voorvork van een Lambretta hebben gemonteerd, indien ja, kan ik dan gewoon een chromen ring instaleren om die opening op te vullen? Moeilijk om hier degelijke foto's van te nemen, maar bij deze... Graag jullie mening, Groeten, Jurgen. Link naar reactie
Chris Geplaatst: 10 februari 2018 Delen Geplaatst: 10 februari 2018 Jurgen, Ik kan jou misschien helpen. Mail me in PM en ik stuur u mijn telefoonnummer. Chris Link naar reactie
cee Geplaatst: 10 februari 2018 Delen Geplaatst: 10 februari 2018 probleem zit em in het onderstuur. een non-chrome ring onderstuur is +- 1cm dieper 'zie de afstand tussen gat van stuurslot en bodem van stuur Link naar reactie
Triumph Geplaatst: 19 februari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2018 Het probleem vorige week opgelost; de onderste stuurkap stond bovenop de kroonplaat gemonteerd, de dikte van de kroonplaat kwam ongeveer overeen met de speling die er was. Dan maar eens gekeken of dat niet anders kon; nu staat de onderste stuurkap onder de stuurplaat gemonteerd en is de speling verdwenen tussen de stuurkap en het beenschild. ik had enkele foto's gemaakt maar ze zijn niet scherp genoeg, straks enkele nieuwe maken zodat ik ze hier kan toevoegen. Bedankt voor de geboden hulp, maar zelf eens rustig de zaken bekijken kan blijkbaar ook al helpen. Groeten, Jurgen. Link naar reactie
Triumph Geplaatst: 20 februari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2018 Zoals beloofd hier enkele foto's... Het is een beetje prullen wanneer je alle kabels niet wil losmaken maar het lukt wel, best tevreden met het resultaat Ik vraag me wel af of de koppelingskabel en de voorrem kabel niet achter de kroonplaat horen te lopen in plaats van ervoor, het zorgt niet echt voor problemen maar ik denk wel dat dit de beschadigingen aan de mantels heeft veroorzaakt (zie laatste foto) Groeten, Jurgen Link naar reactie
Spaniard Geplaatst: 21 februari 2018 Delen Geplaatst: 21 februari 2018 Die voorrem en koppelingskabel zitten idd normaal aan de andere kant ja. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.