Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kilometerteller doet het niet meer


Peter.

Aanbevolen berichten

Voor de 2e keer in een goei half jaar doet de kilometerteller het niet meer. Waarschijnlijk net zoals de vorige keer zal het kabelbreuk zijn.

De px is nog geen 2 jaar oud en vorige keer werd het ook niet in garantie vervangen want "je zal wel ergens zijn blijven achter hangen". 

Zou er iets structureel kunnen zijn dat ik kan aanpassen zodat dat niet meer voorkomt? Voorlopig doe ik het niet zelf maar laat ik het wel bij de dealer vervangen omdat de garantie nog loopt en mochten er serieuze zaken aankomen zou ik niet willen dat ze een stok achter de deur hebben om af te wijzen. Kostprijs van de kabel is niet duur maar met een werkuur er bij begint dat toch op te lopen...

Link naar reactie

Ik heb het ook al twee keer voorgehad op dezelfde tijd, telkens zelfs binnen en buitenkabel veranderd.

De eerste keer kwam dit doordat er niet genoeg vet op zat en deze vocht had gezien.

De 2de keer heb ik het uitbesteed omdat hij toch binnen moest onder 'garantie'  en heb ik geen idee waarom.

Goed kijken dat je kabel niet te lang is, alles goed steekt, goed vet en hopen :)

Link naar reactie

Ik heb het echt gehad met die kabels,,,op al mijn scooters is dit het eerste dat er af vliegt ( samen met nog 50% andere rommel), zelfs op mijne GTS300.

Op de GTS gebruik ik nu een KOSO dash en op de classics zo'n TomTom vio .

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...