Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De best verkochte motor in België in 2017...


Vespaciao

Aanbevolen berichten

... ... is  een VESPA 300 GTS ( 639 exemplaren )... ..gevolgd op de 2de plaats door een VESPA 125 GTS ( 587 exemplaren )...en op de 3de plaats een BMW  R1200 GS ( 579 exemplaren ).

 

                  Cijfers volgens " Febiac"...en de meest verkochte bromfietsen klasse B ( 45 km / u ) zijn van Piaggio ( 1.045 exemplaren )...gevolgd door SYM ( 945 ex.) en KYMCO ( 684 ex.)... .

                                      

Link naar reactie

al staat qua merk BMW wel op 1 en piaggio slechts op 4.

voor zover je op zulke cijfers kan voortgaan natuurlijk. bromfietsen tot 25 km/u staat stromer op 1, een elektrische fiets die 45km/u gaat

http://www.moto.be/nl/news-articles/inschrijvingen-motoren-en-scooters-afgelopen-twee-jaren-zijn-a-typisch/

Link naar reactie
20 hours ago, geertvespa said:

al staat qua merk BMW wel op 1 en piaggio slechts op 4.

voor zover je op zulke cijfers kan voortgaan natuurlijk. bromfietsen tot 25 km/u staat stromer op 1, een elektrische fiets die 45km/u gaat

http://www.moto.be/nl/news-articles/inschrijvingen-motoren-en-scooters-afgelopen-twee-jaren-zijn-a-typisch/

En de bmw r1200gs staat er 2 keer in. Ofwel een fout en moet dat de 800 zijn, ofwel is dat dan de duidelijke winnaar. Ik schrok wel vd populariteit vd xsr900!

Link naar reactie

Dat is vermoedelijk de Adventure versie. De fiets die menig persoon koopt die een midlifecrisis heeft om daarmee op avontuur te gaan in de Ardennen, voor 1 weekendje per jaar van moeder de vrouw die thuis op de bank zit. En denk maar niet dat deze fietsen ooit een modderpad zien hoor! Dat durven de meesten er niet mee. 

Link naar reactie
11 hours ago, pdvd said:

Dat is vermoedelijk de Adventure versie. De fiets die menig persoon koopt die een midlifecrisis heeft om daarmee op avontuur te gaan in de Ardennen, voor 1 weekendje per jaar van moeder de vrouw die thuis op de bank zit. En denk maar niet dat deze fietsen ooit een modderpad zien hoor! Dat durven de meesten er niet mee. 

Tja, idd, da 's zoals met de SUV's of 4x4's. Ze zijn voor multigebruik en touring wel top en superwendbaar. Ik heb 6 gs vriendjes waarvan de helft toch serieuze modderpaadjes opzoeken, zich soms tot aan de motor door plassen wagen en op reis 30pct off road opzoeken. Maar dat zijn inderdaad uitzonderingen...

Link naar reactie
  • Administrator wijzigde de titel naar De best verkochte motor in België in 2017...
Op 22-1-2018 om 22:33, marcdax zei:

Die bromfietsen vind ik toch maar raar hoor , ze hebben enkel een Zip.
Om eerlijk te zijn , ik zie toch veel meer Sym's rijden dan Zip's dus daar zou ik m'n twijfels aan hebben

 

Volgens mij heb je bij de bromfietsen ook nog de Fly en de Liberty,,geweldige scooters en ook op 4T

Link naar reactie
Op 1-2-2018 om 12:21, DAXX zei:

Volgens mij heb je bij de bromfietsen ook nog de Fly en de Liberty,,geweldige scooters en ook op 4T

Maken ze die nog ? 
Maar dan nog , je ziet die nooit rijden , hoogstens zo'n liberty van de post geweest , misschien dat ze daar aan het aantal komen , de post heeft er wel zo :)

Link naar reactie
21 uren geleden, marcdax zei:

Maken ze die nog ? 
Maar dan nog , je ziet die nooit rijden , hoogstens zo'n liberty van de post geweest , misschien dat ze daar aan het aantal komen , de post heeft er wel zo :)

Ik ben zo ene aan het Daxenizen,,het project is nog niet af,,hier alvast een foto van 3 weken geleden ondertussen staan we al verder ;)IMG_0158-1.thumb.jpg.e982ccf72a05588943a38190ca34fa73.jpg

Link naar reactie
32 minuten geleden, Vespaciao zei:

... ... ..zou het kunnen zijn dat "da eu naftbakske is van ne "ouwe puch, mé zo'n hippiestuureke" ? ;)

Das zekers datte,,,het enigste naftbakske waar ge iets mee kunt in de Piaggio wereld,,da past overal tussen, het heeft de looks en is niet te groot,gemakkelijk te monteren en de Ollanders zijn er zot van . ;)

BTW het volgende project gaat nen Vespa Ciao zijn

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...