Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rempedaal VNB


iHans

Aanbevolen berichten

€€€€€€

 

Link naar reactie
8 uren geleden, iHans zei:

 Maar wat dan wel?

Gouden regel: als er "Vespa" op staat is het niet origineel (Piaggio daarentegen...)

Is gewoon één of ander after-market pedaaltje.

Link naar reactie

Geen zaken lezen die er niet staan. Wel lezen wat er wél staat. Niet meer, niet minder...

Link naar reactie
19 uren geleden, iHans zei:

Dat is snel geconcludeerd... Maar wat dan wel? Je kan goed zien dat het geen hedendaags goedkoop geproduceerd massa onderdeel is.

lees de topic starter zijn vraag nog eens , en daarna Frederik zijn antwoorden  , volledig correcte antwoorden volgens mij.

Link naar reactie

Ik twijfel niet aan Frederik zijn kennis. Vind het alleen jammer dat bijna al zijn reacties op het forum een beetje zure ondertoon hebben. Niet echt nodig lijkt me. We zitten hier vanwege een gezamenlijke interesse, niet meer niet minder. On topic nu, het pedaal is iig niet origineel maar daar vroeg ik ook niet naar. Omdat het oud is en zeer mooi en degelijk gemaakt wilde ik er meer van weten. Rommel van kwaliteit onderscheiden is niet zo moeilijk. Bij auto’s kom je al accessoires van derden in de folder tegen sinds begin 1900, Ornamenten, chromewerk, koffers etc. Dus ben ik benieuwd of iemand het eerder gezien heeft en het iets uit die tijd is 

Link naar reactie
8 uren geleden, iHans zei:

... Vind het alleen jammer dat bijna al zijn reacties op het forum een beetje zure ondertoon hebben...

Pardon?! 

8 uren geleden, iHans zei:

... Omdat het oud is en zeer mooi en degelijk gemaakt wilde ik er meer van weten...

De coloribus et gestibus non disputandum est...

8 uren geleden, iHans zei:

... Rommel van kwaliteit onderscheiden is niet zo moeilijk. Bij auto’s kom je al accessoires van derden in de folder tegen sinds begin 1900, Ornamenten, chromewerk, koffers etc. Dus ben ik benieuwd of iemand het eerder gezien heeft en het iets uit die tijd is 

't Gaat hier over Vespaatjes hoor. Italiaanse naoorlogse brommertjes. Geen elitaire vierwieler voor het kapitaalkrachtige publiek destijds. Da's (nogmaals) gewoon een aftermarket alternatief je voor de genuine Piaggio rempedaal van een verder eerder 'ordinair' modelletje (popcorn en bier in de aanslag). 

Link naar reactie

Ik zet het zakske chips alvast klaar en het potteke bier staat al te koelen in de frigo :)

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...