Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw machientje en toch eens iets anders...


Julo

Aanbevolen berichten

2de set foto's zijn al veel mooier, ik weet niet waarom. Komt het nu door de extra stickers of het ontbreken van figuranten :D

Nieuw gekocht?

Mooie aanwinst!

Link naar reactie

Deze worden nog nieuw verkocht (o.a. door scootercenter). Nog leuker is het om er een slaapcabine van te maken en er zo mee op vakantie te gaan. Een collega van me heeft dat een keer gedaan met een oude Ape en zo naar de Cote d'Azur vanuit Nederland. 

Link naar reactie

Nee, niet nieuw gekocht maar tweedehands van een forumlid (bekende in het Belgische Vespamilieu). Wil er ook een keukentje in inbouwen om in het kader van mijn zaak in bijberoep een centje bij te verdienen. Een reisje met mijn beste kameraad is inderdaad ook iets waar we al over nadachten. Kampeergerief erin en gaan (aan 60 per uur :-) ).

Het is echt superplezant om mee rond te tuffen en iedereen lacht je toe...

Link naar reactie
Op ‎17‎-‎1‎-‎2018 om 09:39, pdvd zei:

 Nog leuker is het om er een slaapcabine van te maken en er zo mee op vakantie te gaan. Een collega van me heeft dat een keer gedaan met een oude Ape en zo naar de Cote d'Azur vanuit Nederland. 

. . . ..dat kan allemaal wel heel "aantrekkelijk en avontuurlijk" klinken. maar in werkelijkheid is dat "een hel". je kan helemaal niet "mee" met het "huidig, snel en moordend verkeer".

En dan heb ik het nog niet over wat de gevolgen zijn van een "botsing", want zo'n "ape" weegt weinig en plooit ineen als een "blikken koekedoos". veel veiligheid en bescherming heb je niet.

Het "beste" is dat je je "ape" gebruikt zoals in de Italiaanse dorpen. om daar wat "rond te knotsen" en om spullen te vervoeren. en om overal gemakkelijk door te kunnen en te parkeren :)

Link naar reactie

Maar het blijft een..."ongelooflijke en charismatische  blikvanger en nekkendraaier"... en als je zo'n "ape" ziet verschijnen, komt er automatisch een "glimlach op je gezicht" :)

Mensen worden er "blij en verwonderd " van... en geven je geregeld met plezier voorrang...ook al rijden ze met "dure, comfortabele en luxueuze auto's met een overvloed aan pk's...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...