Ga naar inhoud
Vespaforum.be
Marckske

Frame nummer

Recommended Posts

Hallo

Wat kunnen jullie uit het volgende frame nummer  afleiden?

Alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Marckske zei:

Hallo

Wat kunnen jullie uit het volgende frame nummer  afleiden?

Alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Marckske zei:

vbb2t248887(01)

Dat de kans op curry ongeveer 95% is.

• Haha 1
  • Triest 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Gerelateerde inhoud

• Door tootje
      wat denken jullie hiervan ? hoeveel kan ik er nog van krijgen ?
      https://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/vespa-supersport-gts-300-cc-434746520.html
    • Door Vanclottusberg
      Vespavrienden bedankt voor toevoegen. Ben op zoek naar een 300cc om toch wat serieuze toerkes te doen, misschien een tweedehands met niet teveel kilometers of eventueel een nieuwe, hierbij ook in een keer wat raden julie aan?
      Nogmaals bedankt voor toevoegen.
    • Door Ziebenling
      Hallo, 
      Een aantal jaar geleden heeft een garagist een nieuwe riem gestoken. Omdat die te klein was heeft die riem door de spanning toen ik aan het rijden was (2dagen later) De krukas doen breken. 
      Weten jullie waar ik een krukas en een riem voor dit specifiek model kan vinden? 
      Bedankt voor jullie tijd! 

• Door Kristof E
      Beste Vespa liefhebbers
      Een vriend van me heeft een Vespa GS 150 (1957) cadeau gekregen van de grootvader.
      Het gaat over een restauratie, zowel koetswerk als motor. Hij vroeg me om advies m.b.t prijs etc. 

Heeft iemand een idee wat de prijs van zo'n model ongeveer is/zou kunnen zijn?
      Op dit moment weet hij nog niet wat ermee te doen, zelf mee rijden of verkopen. Hij neemt zijn tijd. De foto is niet die vespa maar het model komt normaal gezien wel overeen (typerend voor zijn vespa is dat hij hemels/lichtblauw is, dubbel lederen zadel, geen white walls, naar eigen zeggen staat die origineel). Op het internet circuleren prijzen €3500-€4500, maarja op het internet staat zoveel hé. Ik kijk alvast uit naar jullie meningen. 

Groeten

• Door Patrick K
      Beste Vespa enthousiasten,
      Na de aankoop van een PK50S uit 1985 ben ik in de mooie wereld van Vespa gerold, inmiddels is de PK weer weg en staat er een geweldige Vnb uit 1961 in de garage welke ik van top tot teen mag restaureren. 
      Maar helaas gaat het virus verder en ben ik toch echt zwaar besmet  
      Wie kan mij helpen aan een Vespa Sprint Veloce uit 1975 de staat is in mindere mate belangrijk het liefst iets wat nu prima rijd maar uiteindelijk een opknapbeurt (volle restauratie) kan gebruiken.
      Groeten en alvast bedankt voor de moeite Patrick.